Gå til innhold

antall trykk


mrxx

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke det første innlegget komme opp når en trykker på det?? En må jo trykke to ganger for å lese det første innlegget, det irriterer.

Mye flott her, men vanskelig å få oversikten i begynnelsen, men vi får se etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du velger 'List alle innlegg' på toppen der, så får du sett første innlegg + svar, og da kommer også innlegget du klikker på automatisk opp.

Dette var jo ikke noe å klage på, det var jo akkurat det samme før! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du velger 'List alle innlegg' på toppen der, så får du sett første innlegg + svar, og da kommer også innlegget du klikker på automatisk opp.

Dette var jo ikke noe å klage på, det var jo akkurat det samme før! :-)

Nei, da er det værre med at man må gjennom to trykk for å få sendt inn et innlegg, samt at (jeg i hvertfall) får 'Internal Service Error' i fleng på første trykk, mens alt funker på trykk nr 2! Andre som har samme problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på 'List alle innlegg' rett under der navnet på forumet er, så får du sett alle innlegg, og når du da trykker på det innlegget du vil se, så får du sett det med en gang. Dette var jo akkurat det samme før! :-)

Værre synes jeg det er at man må trykke flere ganger for å få sendt innlegg. Ellers så har jeg max problemer med å få opp innleggene, jeg får stadig 'Internal Server Error' i hytt og pine. Trykker jeg på nytt, eller reloader ordner det seg som regel. Stress likevel. Noen andre som har samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på 'List alle innlegg' rett under der navnet på forumet er, så får du sett alle innlegg, og når du da trykker på det innlegget du vil se, så får du sett det med en gang. Dette var jo akkurat det samme før! :-)

Værre synes jeg det er at man må trykke flere ganger for å få sendt innlegg. Ellers så har jeg max problemer med å få opp innleggene, jeg får stadig 'Internal Server Error' i hytt og pine. Trykker jeg på nytt, eller reloader ordner det seg som regel. Stress likevel. Noen andre som har samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på 'List alle innlegg' rett under der navnet på forumet er, så får du sett alle innlegg, og når du da trykker på det innlegget du vil se, så får du sett det med en gang. Dette var jo akkurat det samme før! :-)

Værre synes jeg det er at man må trykke flere ganger for å få sendt innlegg. Ellers så har jeg max problemer med å få opp innleggene, jeg får stadig 'Internal Server Error' i hytt og pine. Trykker jeg på nytt, eller reloader ordner det seg som regel. Stress likevel. Noen andre som har samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trykk på 'List alle innlegg' rett under der navnet på forumet er, så får du sett alle innlegg, og når du da trykker på det innlegget du vil se, så får du sett det med en gang. Dette var jo akkurat det samme før! :-)

Værre synes jeg det er at man må trykke flere ganger for å få sendt innlegg. Ellers så har jeg max problemer med å få opp innleggene, jeg får stadig 'Internal Server Error' i hytt og pine. Trykker jeg på nytt, eller reloader ordner det seg som regel. Stress likevel. Noen andre som har samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...