u100062469 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 finnes det noen som har et godt råd til meg tro.....??? (Vet ikke helt hvilken kategori jeg skal sette det under..) Har nemlig helt hetta for alt som heter leger og helsepersonell...... Har vært hos legen to ganger etter ungdomsskolen (som er noen år siden jeg gikk) var der for ikke så lenge siden, men fløy nesten like fort ut igjen, som jeg kom inn døra..... får helt hetta av det sterile kontoret, Begge legene visste at jeg ikke "stolte helt på dem" -men alikevell gikk de rett på sak. maste ( og da mener jeg MASTE...) om mat mat og atter mat, helt til jeg ikke orket lenger... det er ikke tilfeldig at jeg ikke liker leger... Opplevd veldig mye tøft i oppveksten, hvor mye helsepersonell var innblandet... Syns alt så skummelt ut, og fikk det for meg at disse folkene er "farlige"..... Vet nå at jeg egentlig hadde trengt hjelp, både til og komme over mange opplevelser,og til og få orden på spiseproblemene mine... -men det er virkelig lettere sagt en gjort... Hva skal jeg gjøre?? er alle leger så " rett på sak" hele tiden?? Håper noen kan svare meg...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104002-hjelplegeskrekk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.