Gå til innhold

Hjelp...Legeskrekk.....!!

Anbefalte innlegg

u100062469

finnes det noen som har et godt råd til meg tro.....??? (Vet ikke helt hvilken kategori jeg skal sette det under..)

Har nemlig helt hetta for alt som heter leger og helsepersonell...... Har vært hos legen to ganger etter ungdomsskolen (som er noen år siden jeg gikk) var der for ikke så lenge siden, men fløy nesten like fort ut igjen, som jeg kom inn døra..... får helt hetta av det sterile kontoret,

Begge legene visste at jeg ikke "stolte helt på dem" -men alikevell gikk de rett på sak. maste ( og da mener jeg MASTE...) om mat mat og atter mat, helt til jeg ikke orket lenger...

det er ikke tilfeldig at jeg ikke liker leger... Opplevd veldig mye tøft i oppveksten, hvor mye helsepersonell var innblandet... Syns alt så skummelt ut, og fikk det for meg at disse folkene er "farlige"..... Vet nå at jeg egentlig hadde trengt hjelp, både til og komme over mange opplevelser,og til og få orden på spiseproblemene mine...

-men det er virkelig lettere sagt en gjort... Hva skal jeg gjøre?? er alle leger så " rett på sak" hele tiden??

Håper noen kan svare meg......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104002-hjelplegeskrekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...