Ørkenvandreren Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Dæven, for en lett bransje du er på vei ut av. Ikke rart det er langt mellom oppdragene, når vi uvitende nolduser kan fixe alt selv på nettet. Et par kompiser og jeg bruker - som jeg tror jeg nevnte før - noen kroner på OSE. Kjøpte Tandberg (TAA) og solgte nå etter 2-3 uker med 20% gevinst. Samme med DnB, der hentet vi nesten 15% på kursoppgang og utbytte i løpet av samme tid. Vi skjønner ikke dritten av hva som skjer, og hvorfor ting går opp og ned. Men så lenge vi går inn når ting er nede og vi går ut når ting går opp, er det jo ganske artig da.... :-) Vi får se om vi er like gode venner når det butter imot. ;-) Forøvrig gratulerer med vel overstått. Mvh Ørkenvandreren, p.t. Investor, AFA (Autorisert Fullstendig Amatør...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104042-conan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 "Dæven, for en lett bransje du er på vei ut av. Ikke rart det er langt mellom oppdragene, når vi uvitende nolduser kan fixe alt selv på nettet." HYSSSSJJJJJ! Det har vi slåss med nebb og klør for å holde hemmelig!! "Et par kompiser og jeg bruker - som jeg tror jeg nevnte før - noen kroner på OSE. Kjøpte Tandberg (TAA) og solgte nå etter 2-3 uker med 20% gevinst. Samme med DnB, der hentet vi nesten 15% på kursoppgang og utbytte i løpet av samme tid." Jada, jada, men ikke skrik så høyt om det. Dessuten fikk dere vel innsiktsfulle råd fra megleren, ikke sant??? "Vi skjønner ikke dritten av hva som skjer, og hvorfor ting går opp og ned." Siden vi likevel er i det hemmelighetsfulle hjørnet, så er det ingen i finansbransjen som skjønner det heller (nå kødder jeg faktisk ikke!). Men, det er jævelig godt betalt for å selge gode historier hver dag, og det er jo andre folks penger, så det er klart man prøver seg... "Men så lenge vi går inn når ting er nede og vi går ut når ting går opp, er det jo ganske artig da.... :-)" Det er nok nøkkelen til suksess det- kjøpe billig og selge dyrt. "Vi får se om vi er like gode venner når det butter imot. ;-)" Da er det meglerens feil, selvsagt! "Forøvrig gratulerer med vel overstått." Tusen takk. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104042-conan/#findComment-600951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.