Retz Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Er det noe jeg må huske å ta med meg? Sovepose, egen dildo, katten eller no? 0 Siter
Zirine Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Dildo trenger du ikke ta med - jeg har en ekstra - gammel og slitt riktignok, men alle som har vært på besøk og brukt den sier at den fortsatt fungerer kjempegodt. Det eneste du trenger å ta med, er ekstra dasspapir - hvis du skiter ekstremt mye, vel og merke ... 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 Dildo trenger du ikke ta med - jeg har en ekstra - gammel og slitt riktignok, men alle som har vært på besøk og brukt den sier at den fortsatt fungerer kjempegodt. Det eneste du trenger å ta med, er ekstra dasspapir - hvis du skiter ekstremt mye, vel og merke ... Ok, du holder dildo, jeg holder dasspapir. Btw; jeg drolter meget velorganisert og pyntelig. Litt til høyre for midten. ;-) 0 Siter
Zirine Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Ok, du holder dildo, jeg holder dasspapir. Btw; jeg drolter meget velorganisert og pyntelig. Litt til høyre for midten. ;-) Drolter? Jeg ikke forstå. ........................ 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 Drolter? Jeg ikke forstå. ........................ Driter. :humre: 0 Siter
punkyB Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Driter. :humre: Driver dere og lager egne tråder for at jeg ikke skal få bli med eller - HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ???? Dream on beibz ....... *kniz* 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 Driver dere og lager egne tråder for at jeg ikke skal få bli med eller - HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ???? Dream on beibz ....... *kniz* Zitter du fazt i retzezipp tilztanden, pønk? Pzz.. du er zelvzagt hjertelig velkommen i peniztrådene også. 0 Siter
Zirine Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Driver dere og lager egne tråder for at jeg ikke skal få bli med eller - HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ???? Dream on beibz ....... *kniz* Jeg driver ikke på med noe. Jeg jobber!!! 0 Siter
punkyB Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg driver ikke på med noe. Jeg jobber!!! Allright !!! Zkulle vi tro på den?? 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 Jesus, du er umoden Jeg regredierer i jeg'ets tjeneste, Zirine. Det skal være så sunt. :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Allright !!! Zkulle vi tro på den?? *tygge tyggis og tvinne hår* 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Kamera er et must! Ryktene sier at det bor celebrity-DOL'ere i nærheten. 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 Kamera er et must! Ryktene sier at det bor celebrity-DOL'ere i nærheten. Å faen! Nå rippa du opp i det gamle traumet om at jeg ikke har sånn nymotens digisnadder. :grine: 0 Siter
Zirine Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg regredierer i jeg'ets tjeneste, Zirine. Det skal være så sunt. :-) Det ER sunt Ellers har jeg det fint i dag - takk for at du spør ... 0 Siter
punkyB Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 *tygge tyggis og tvinne hår* Da ble jeg litt mer med. nå har jeg akkurat vært i butikken og kjøpt en pakke med bugg tyggis. Om ca. 30 min er den history ....... :-) 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 Det ER sunt Ellers har jeg det fint i dag - takk for at du spør ... Klart jeg måtte spørre, sku' bare mangle, vettu. ;-) Jeg synes det er veldig fint at du har det fint. 0 Siter
Zirine Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Klart jeg måtte spørre, sku' bare mangle, vettu. ;-) Jeg synes det er veldig fint at du har det fint. Irriterende at dusken holder på å falle av, bare ... men det er nå ikke din feil. 0 Siter
Retz Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Skrevet 8. mai 2003 Irriterende at dusken holder på å falle av, bare ... men det er nå ikke din feil. Er det smittsomt? :-/ :pakker ut igjen: :sjekker dott: :dobbeltsjekker: 0 Siter
punkyB Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 *tygge tyggis og tvinne hår* Passer det at jeg kommer 12.42 eller 14.39?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.