Gjest leimeg Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Psykologen vil ikke at vi skal snakke om selve overgrepet som skjedde da jeg var barn, hun vil vi skal være her vi er i dag.Jeg har stort behov for å snakke om det som skjedde, jeg vil snakke og snakke om dette jeg har stengt inne i meg i så mange år. Sliter med konsentrasjon, søvnvansker, depresjon, angst og ser hele tiden bilder av det som hendte. Hver natt har jeg mareritt.Men psykologen vil nok bare mitt beste.Men vet jeg hva det er ? Jeg har gått i terapi i 9 mnd, men merker ikke noe forandring på angsten, eller marerittene mine, jeg sover fremdeles like dårlig som før. Hvordan skal jeg finne den riktige behandlingen for meg? Jeg går på antidep fordi jeg ikke blir bedre. Jeg kan ikke skjønne at jeg skal orke å ha det slik så mye lenger til, vil helst bare legge meg ned å gi opp..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104174-tar-jeg-feil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.