Gå til innhold

Til almennpraktikkere og event. andre!! (langt)

Anbefalte innlegg

Gjest Potteplante

Normalt har jeg innlegg under ufrivillig barnløshet, men dette synes jeg også er på sin plass her. Innlegget er rettet til leger generelt.

Min mann og jeg har strevet med barnløshet i 10 år. Dette er hva jeg skrev under ovennevnte forum:

Min mann var til Andrologisk senter i Oslo. Og gud bedre så forbannet (og lettet) jeg var nå han kom hjem med en diagnose. Han har sannsynligvis gått med en infeksjon i forplantningssystemet i årevis. Dette har ført til tette ledninger "alle veier". Hør bare: Den ene testikkelen var 40 % mindre enn den andre, sædblærene var 3 ganger forstørret grunnet trykk fra sæd som ikke kom ut, prostata var knøttliten (pga forminsket produskjon av væske).+ annet. Alt dette som følge av infeksjonen. Diagnosen gjorde oss lettet fordi vi endelig fikk svar på hva som var feilen. Forbannet fordi dette burde alle de legene vi har vært til kunnet finne ut av. Og da mener jeg Volvat, Rikshospitalet, fastlegen etc. Alle legene har kjent på både prostata og testikkel, men ikke ên har nevnt noe! Spør du meg, så burde det være en smal sak for en lege og kjenne at her er det noe feil! (Og er man lege, så bør det ringe en bjelle!) Dette ble oppdaget med enkel ultralyd, som de fleste har på kontoret sitt i dag! Nå har han fått medisiner og skal sende ny prøve snart. Det jeg også reagerer på, er at ikke ên av legene våre har nevnt Andrologisk senter i Oslo og Dr.Pervis! Ikke ên! Tenk på alle årene vi kunne spart! (10år) Så er det noen her som leser svaret og har en mann med dårlig sædkvalitet, så send han dit. Ikke stol på leger som "tror de har kunnskapen om mannens underliv". Legene har rett og slett ikke peiling på en manns underliv! Men istedenfor å innrømme dette, så blir det "glemt" og blåst av. Jeg skammer meg over dere og er sjokkert over den manglende kompetanse legene innehar!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...