liffa Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei!! En god stund siden sist nå - hvordan går det? Her er alt bra - vokser og trives! Har kjøpt min første bukse med god plass til magen, litt rart det..... Følte liksom at jeg snek meg omkring på forbudt område - lurer på om noen så meg! Bare dumt selvfølgelig, jeg er jo så glad og stolt! Men det er mange som jeg vil fortelle ståa til før de ser meg i den avdelingen på HM liksom! Ellers er jo det store spørsmålet om det er mulig å få på seg bunaden den 17.! Ja, ja har endelig fått innkalling til UL - det blir helt i slutten av måneden, akkurat før jeg passerer uke 19. Litt skrekkblandet fryd, men jeg gleder meg mest. Har jo vært på UL før hvor alt så bra ut. Jeg har ikke tatt kontakt med jordmor enda. Litt kronglete fordi jeg skal flytte. Tenkte det var dumt å ha bare en konsultasjon før jeg likevel må bytte både lege og jordmor. Men jeg vil nok absolutt gå hos jordmor ja - "alle" anbefaler det varmt! Kjempespent på hvordan det går med deg - det må jo være helt andre boller når det er snakk om to små der inne?! En riktig god helg til deg!! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104264-legve/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
legve Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Heisann, så kjekt å høre fra deg =) Jeg har nå tatt en ferieuke fra jobb, og er hjemme hos mine foreldre en tur. Jeg har også kjøpt mine første mammaklær, det er ikke så lett nå, for jeg er liksom midt i mellom, litt for stor til mine vanlige klær, og litt for liten til de fleste mammaklær. Jeg skal til UL også i slutten av denne mnd, da er jeg akkurat 18 uker på vei. Når har du termin? Jeg har nå vært til jordmor for første gang, men kommerikke til å gå dit mer, hun anbefalte meg å gå til gynekologen istedet, for jeg bør sjekkes mer grundig hver gang enn det hun kan tilby meg. Og jeg har endelig fått time til gynekolog, det var ikke enkelt å komme til! Du har ikke hørt noe om hvordan det går med Kul? Synes det er litt rart at vi ikke har hørt noe fra henne, håper at alt står bra til med henne og babyene. Lykke til videre med deg og babyen,så snakkes vi. PS, vil du vite hva kjønnet er hvis det er mulig ? Jeg fikk ikke på meg bunaden... Masse hilsner fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104264-legve/#findComment-603836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.