Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan være det er det ja.. jeg har kjønnsvorter på skaftet og rundt ved roten også..

vanskelig å si helt hvordan den ser ut.. hm.. som en lang føflekk med litt hvite i toppen ,ganske harde

Er de harde, så ville jeg antatt det var kjønnsvorter, ja. Du burde få en lege til å se på det, og gi en sikker diagnose.

For menn/gutter er det lettere å behandle det enn hos jenter, for dere har dem jo på en måte mer "utenpå". Man pensler dem med jevne mellomrom. Dette gjør du selv hjemme.

Er de harde, så ville jeg antatt det var kjønnsvorter, ja. Du burde få en lege til å se på det, og gi en sikker diagnose.

For menn/gutter er det lettere å behandle det enn hos jenter, for dere har dem jo på en måte mer "utenpå". Man pensler dem med jevne mellomrom. Dette gjør du selv hjemme.

Hmja.. urgh.. Men hva kommer disse kjønnsvortene ifra da?

Hmja.. urgh.. Men hva kommer disse kjønnsvortene ifra da?

Kjønnsvorter er virus, og overføres seksuelt. Det er altså en kjønnssykdom. Det sier seg selv at man ikke har samleie med noen uten kondom, før man er behandlet.

Akkurat som vortene man får på hendene, er de forårsaket av et virus som kan være vanskelig å få tatt has på. Krever gjentatte behandlinger. De kan også forsvinne av seg selv, men det kan ta både måneder og år. Hos kvinner er det litt risikabelt med kjønnsvorter, siden de KAN forårsake celleforandringer i livmoren, som igjen kan føre til kreft.

Dersom du IKKE har hatt noe seksuelt forhold med noen, så er det tvilsomt at det er kjønnsvorter. Da må det være noe annet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...