Gå til innhold

Må bare skrive litt...

Anbefalte innlegg

Lelle1365380336

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her inne..

Jeg er visst litt for feig. Men sitter ofte å leser, og deler tanker og håp med dere.

Det er litt tøft for tiden. Mange oppoverbakker. Håper det er greit at jeg skribler ned noen ord..?

Jeg lurer mange ganger på om jeg kommer til å bli voksen. Kommer jeg noen gang til å finne noen å være glad i..? En som er snill, og ikke slår, og som har tid til å vente på meg. Holde meg i hånden.., og kanskje få dele noen av mine innerste hemmeligheter..

Jeg hørte i radioen i går, at mange av oss jenter velger gutter som ligner på sine fedre.. Er det sant..? Kanskje det stemmer..? Men de har en jo en mulighet til å komme seg unna, en far, er jo faren din, uansett..

Jeg sover dårlig om nettene, tenker litt for mye. Og de gangene kroppen verker, har blåflekker og en hoven kjeve, da kjennes det ut som om hjertet stopper sakte men sikkert opp. Det er sånn i kveld.

Det gikk litt over styr i dag.. Sto øye mot øye med overgriper på en tilfeldig cafè i byen, kjenner fortsatt følelsen av i ikke komme seg løs.

Så da jeg kom hjem var jeg redd og paranoid, så jeg knuser et glass.. Det var dumt av meg.

Men det ble heldigvis bare litt bråk.. Slapp ganske bra fra det i dag..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller si, jeg.. Kanskje prøve å komme meg bort en stund.. Bort fra familien.. Så jeg får samlet tankene litt.. Er så lei av å lyve til venner.. Det får da være grenser for hvor mange ganger jeg slår hodet i døra og.. Føler meg så skitten og uverdig.. Står timesvis i dusjen, vasker og skrubber, lenge etter at vannet er blitt kaldt..Men det blir aldri rent lell.. Skulle ønske jeg fikk lov til å gi opp noen ganger.. få starte på nytt.. Ta igjen barndommen. Uten å være den lille jenta som alltid var så alvorlig.. Uten å være redd for å komme hjem.. Med øyne fulle av håp, og glede..

Men.. jeg mener jo ikke å bare legge skylda på andre heller. Er jo litt min egen feil også at det er sånn som det er. Kunne jo vært litt mer ordentlig og snill, sånn at jeg hadde unngått mange farlige situasjoner.. Er jo egentlig heldig som har en far.

Er bare litt sliten akkurat nå, jeg.. Hver sin gang, vet du..

Ble litt teit, dette her.. Beklager..

Takk for at du tok deg tid..

Tenker på dere her inne, og håper det ordner seg for dere. Dere er alle sammen helt utrolige.. Ta vare på dere selv!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104321-m%C3%A5-bare-skrive-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lelle1365380336

Det er vanskelig å finne ord nå.. men vit at du alltid kan komme hit, eller på nattprat. Og send en mail til meg om du får lyst, det er bare koselig, det:)

Kan du ikke snart besøke broren din igjen da?

[email protected]

*klemmer masse*

Tusen takk huufsa.. :) Jeg noterer ned mailadressen din, jeg..

Jo.. tenker kanskje på å dra nedover til storebror, men.. en kommer ikke så langt på stipendet.. kanskje til sommeren! :)

Takk for at du bryr deg..

*reklemm*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...