Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator
Skrevet

Du oppfordres igjen til å avstå fra "drittkasting" (fant ikke noe bedre ord i farten) i forhold til enkeltpersoner.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Et nick har lagt meg for hat og regelrett forfølger meg med en helt utrolig energi og _utelukkende_ mobbing og trakassering. Det kan lett sees ved å søke. Jeg syns jeg er tålmodig og bare forsvarer meg.

Jeg lover å heretter ikke svare det nicket mer om innlegg ikke innholder noe saklig. Alternativet er å forlate DOL fullstendig. Da får han viljen sin som med mange andre han har mobbet vekk. En seier ?

Skrevet

Et nick har lagt meg for hat og regelrett forfølger meg med en helt utrolig energi og _utelukkende_ mobbing og trakassering. Det kan lett sees ved å søke. Jeg syns jeg er tålmodig og bare forsvarer meg.

Jeg lover å heretter ikke svare det nicket mer om innlegg ikke innholder noe saklig. Alternativet er å forlate DOL fullstendig. Da får han viljen sin som med mange andre han har mobbet vekk. En seier ?

Bare nysgjerrig: Hvem er etter deg?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Forklar.

Skrevet

Forklar.

Hæ? Skal jeg forklare hvem som er etter deg? Åssen kan jeg vite det`a?

Skrevet

Jøss har du fått advarsel Ulv, og ikke han andre?

Er han værnet han eller ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jøss har du fått advarsel Ulv, og ikke han andre?

Er han værnet han eller ?

Han jobber i verna bedrift.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hæ? Skal jeg forklare hvem som er etter deg? Åssen kan jeg vite det`a?

Hæ ! Arvingene mine ?

Skrevet

Han jobber i verna bedrift.

Som Sau ? :-)

Siden han må beskyttes mot Ulv mener jeg !

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Som Sau ? :-)

Siden han må beskyttes mot Ulv mener jeg !

Sør kaller meg for martyr, men martyrer har det vondt, jeg har det bra nå.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Akk o ve.

Sorry. Skjønner nå.

I følge visse er jeg paranoid og martyr.

Selv er jeg bare øltørst og sulten.

Skrevet

Uten å blande meg opp i Ulv sin kjeft: Men are you back?

Det er på tide!

Skrevet

Uten å blande meg opp i Ulv sin kjeft: Men are you back?

Det er på tide!

Only sporadisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...