Gjest Moderator Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Du oppfordres igjen til å avstå fra "drittkasting" (fant ikke noe bedre ord i farten) i forhold til enkeltpersoner. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Et nick har lagt meg for hat og regelrett forfølger meg med en helt utrolig energi og _utelukkende_ mobbing og trakassering. Det kan lett sees ved å søke. Jeg syns jeg er tålmodig og bare forsvarer meg. Jeg lover å heretter ikke svare det nicket mer om innlegg ikke innholder noe saklig. Alternativet er å forlate DOL fullstendig. Da får han viljen sin som med mange andre han har mobbet vekk. En seier ? 0 Siter
Lionn Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Et nick har lagt meg for hat og regelrett forfølger meg med en helt utrolig energi og _utelukkende_ mobbing og trakassering. Det kan lett sees ved å søke. Jeg syns jeg er tålmodig og bare forsvarer meg. Jeg lover å heretter ikke svare det nicket mer om innlegg ikke innholder noe saklig. Alternativet er å forlate DOL fullstendig. Da får han viljen sin som med mange andre han har mobbet vekk. En seier ? Bare nysgjerrig: Hvem er etter deg? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Bare nysgjerrig: Hvem er etter deg? Forklar. 0 Siter
Lionn Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Forklar. Hæ? Skal jeg forklare hvem som er etter deg? Åssen kan jeg vite det`a? 0 Siter
Zakk Wylde Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Et nick har lagt meg for hat og regelrett forfølger meg med en helt utrolig energi og _utelukkende_ mobbing og trakassering. Det kan lett sees ved å søke. Jeg syns jeg er tålmodig og bare forsvarer meg. Jeg lover å heretter ikke svare det nicket mer om innlegg ikke innholder noe saklig. Alternativet er å forlate DOL fullstendig. Da får han viljen sin som med mange andre han har mobbet vekk. En seier ? Jøss har du fått advarsel Ulv, og ikke han andre? Er han værnet han eller ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Jøss har du fått advarsel Ulv, og ikke han andre? Er han værnet han eller ? Han jobber i verna bedrift. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Hæ? Skal jeg forklare hvem som er etter deg? Åssen kan jeg vite det`a? Hæ ! Arvingene mine ? 0 Siter
Zakk Wylde Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Han jobber i verna bedrift. Som Sau ? :-) Siden han må beskyttes mot Ulv mener jeg ! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Som Sau ? :-) Siden han må beskyttes mot Ulv mener jeg ! Sør kaller meg for martyr, men martyrer har det vondt, jeg har det bra nå. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. mai 2003 Skrevet 11. mai 2003 Akk o ve. Sorry. Skjønner nå. I følge visse er jeg paranoid og martyr. Selv er jeg bare øltørst og sulten. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 11. mai 2003 Skrevet 11. mai 2003 Bare nysgjerrig: Hvem er etter deg? Uten å blande meg opp i Ulv sin kjeft: Men are you back? Det er på tide! 0 Siter
Lionn Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Uten å blande meg opp i Ulv sin kjeft: Men are you back? Det er på tide! Only sporadisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.