Gå til innhold

Astma uten trange luftveier

Anbefalte innlegg

Gjest Lottann

Hei,

er det noe her som har symptomer som ligner på mine eller som har kjennskap til denne typen symptomer?

Når jeg puster så føler jeg at sursoffet ikke kommer inn i lungene og ut i blodet. Føler meg tung i pusten uten piplyd og "trang" luftvei. Jeg blir slapp. Kan ikke soev fordi jeg våkner etter ett minutt og så holder det på hele natta. Astmamedisin hjelper noe. Men ikke når "anfallet" først er i gang. Jeg bruker Symbicort forebyggende og vurderer sterkt å få en tilleggs medecin som hjelper ved "forverring". HJELP!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104445-astma-uten-trange-luftveier/
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest birgit47

Jeg har kjempegod lungefunksjon,har sluttet å røyke, har ikke astma. Men allikvel får jeg også ofte følelsen av ikke å få nok luft. Kan våkne om natta av at det føles som om jeg ikke puster godt nok. Hva det kan være?? Lurer litt på om det rett og slett er stress

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...