Gå til innhold

hormonspiral-menstruasjon


Jenny27

Anbefalte innlegg

Fikk satt inn hormonspiral for tre uker siden, og det var problemfritt. Fikk så mensen en uke etterpå, med relativt små blødninger og ingen mens-smerter. Men etter to uker har jeg fremdeles blødninger (små). Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk satt inn hormonspiral for tre uker siden, og det var problemfritt. Fikk så mensen en uke etterpå, med relativt små blødninger og ingen mens-smerter. Men etter to uker har jeg fremdeles blødninger (små). Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ter vanlig.

Selv blødde jeg litt i ca to måneder etter innsetting - mest i form av brun utflod. Etter det har det vært jevn slutt. Ingen blødningen på over ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ter vanlig.

Selv blødde jeg litt i ca to måneder etter innsetting - mest i form av brun utflod. Etter det har det vært jevn slutt. Ingen blødningen på over ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...