Gå til innhold

hva kan det være


snupp

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en kvinne på 31 år.(2 barn,fast partner i 15 år)Har aldri hatt problemer med underlivet før.Jeg har vanlig spiral.Det jeg lurte på var at jeg har fått utflod,lange tråder med blod og andre ganger brunt.Får også det etter samleie!Sist jeg hadde mensen kom det bare klomper av blod og laange tråder av blod og slim.Jeg har veldig vondt i magen nesten hele tiden(helt nederst som brer seg rett over)Føler at det vært øyblikk kommer ut noe!Føler press,stiking inni der!!Jeg må også mye tisse mer en normalt.Tok underlivsundersøkel i fjor,da var alt normalt,men som sagt da hadde jeg ikke de plagene.Utfloden lukter ikke.Har hatt disse plagene i 1 mn nå så jeg begynner å bli litt bekymret.Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er en kvinne på 31 år.(2 barn,fast partner i 15 år)Har aldri hatt problemer med underlivet før.Jeg har vanlig spiral.Det jeg lurte på var at jeg har fått utflod,lange tråder med blod og andre ganger brunt.Får også det etter samleie!Sist jeg hadde mensen kom det bare klomper av blod og laange tråder av blod og slim.Jeg har veldig vondt i magen nesten hele tiden(helt nederst som brer seg rett over)Føler at det vært øyblikk kommer ut noe!Føler press,stiking inni der!!Jeg må også mye tisse mer en normalt.Tok underlivsundersøkel i fjor,da var alt normalt,men som sagt da hadde jeg ikke de plagene.Utfloden lukter ikke.Har hatt disse plagene i 1 mn nå så jeg begynner å bli litt bekymret.Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes du skal søke lege med de symptomer, det kan f.eks. være betennelse. Det kan også være en cyste. Få det sjekket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes du skal søke lege med de symptomer, det kan f.eks. være betennelse. Det kan også være en cyste. Få det sjekket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...