Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med en klump/kul på oversiden av penis. Den ligger like bak penishodet. Den er kun framme ved ereksjon og en liten stund etterpå. Den er lite synlig (under huden), men kjennes godt. Den er ca en halv centimeter lang og nesten like bred. Den har plaget meg i noen måneder nå, og jeg vil gjerne vite hva det er og om det er noe alvorlig..kreft eller lignende? Det er litt vanskelig/flautt å gå til lege med dette problemet siden klumpen kun er synlig ved ereksjon. Håper på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104491-klump-eller-kul-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis den ser ut som en blomkål kan det være en kjønnsvorte. Hvis du tror det kan være dette må du oppsøke lege. Da får du noe å pensle på.

Er det som en liten gjennomsiktig kvise med hvitt talg inni en hudfold er det nok en talgkjertel. Det er helt ufarlig og normalt.

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Skjønner problemstillingen. Høres ikke ut som kreft, iallfall en veldig uvanlig lokalisasjon. ( Hard, knudret kul som vokser, og er uøm kan være kreft). Siden plagen er nytilkommet, ville jeg gjerne ha utelukket overførbare sykdommer. Kan også være en slags arrdannelse/bindevev etter uvant sexuell aktivitet. Kan også være et utvidet blodkar, om den er bløt å kjenne på.

Dersom du ikke har NOEN synlige eller kjennbare tegn i u-erigert tilstand, vil neppe fastlegen kunne hjelpe deg. Urologer er vant med å sjekke menn med ereksjon, dette hører med til en helt vanlig rutine-sjekk. Dersom du er utrygg; kontakt fastlegen og be om en urolog-henvisning.r

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...