shotokan Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har hatt disse problemene i ca 2 1/2 år nå, og har vært hos lege 2 ganger uten gode resultater..Første gang fikk jeg kortison salve som jeg skulle bruke..det hjalp i noen dager, men det begynnte å klø ganske fort igjen..og problemet var fortsatt der. Andre gang fikk jeg en salve som het fusidin, en salve som skulle virke mot infeksjon.. denne hjalp litt bedre, men jeg er fortsatt ikke kvitt det. Det er en intens kløe spesielt over brystvortene, og jeg er ikke så flink til å la vær å klø,men prøver...Dette blir væskende sår,som er veldig vonde, jeg må legge bomulls biter mellom bh og bryst, ellers setter bhen seg fast, og jeg må rive løs. Jeg har vært plaget med eksem da jeg var yngre, men er så godt som kvitt dette nå. Jeg er ei jente på snart 20. Er det noen som har vært borti dette, og som kan gi meg gode råd?? Ellers må jeg bare gå til doktoren igjen og heller prøve å bli henvist til en hud spesialist... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104652-v%C3%A6skende-s%C3%A5r-p%C3%A5-bryster-som-kl%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.