Gjest Wilhelmina Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei=) Jeg er ei jente på 23 år sammen med en på 25.. han ble voldtatt av en nær slektning da han var liten. han har forklart meg at han ikke orker tanken på å ha sex, og det respekterer jeg selvfølgelig! men i kveld sa han han hadde lyst til å prøve, han følte seg trygg sammen med meg! jeg var kjempeglad jeg! så, da jeg hadde kledd av meg løp han ut på do og kastet opp! jeg følte meg teit, som om jeg var så stygg at han kastet opp! (vet det er litt dumt..) hater han meg? jeg fikk han tross alt til å tenke på det forferdelige.. vil han noensinne prøve igjen? ble lit mismodig dette, men sånn føler jeg meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104665-han-har-v%C3%A6rt-voldtatt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertenet Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg har bodd sammen med en slik fyr i 3 år og jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg fikk aldri noe og tilslutt var jeg utro. Da ble han rasende og flyttet ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104665-han-har-v%C3%A6rt-voldtatt/#findComment-606714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaLenea Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei Wilhelmina. Syns det svaret du hadde fått var så negativt. Jeg er ganske sikker på at han ikke hater deg.Er nok lei seg han også fordi han ikke fikk det til, og han er nok kjempe redd for hva du tenker nå. Tenk hvor gla han er i deg siden han faktisk var villig til å prøve. Sjønner at det må være fortvilende og vanskelig for deg, men bare det at han faktisk vil er et stort skritt. Tror at om du er tolmodig og gir han og deg tid, så kan det nok være at han vil prøve igjen. Klem....=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104665-han-har-v%C3%A6rt-voldtatt/#findComment-606800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Som voldtatt vet jeg at det å skulle prøve på et samleie, kan vekke voldsomme minner og reaksjoner. Tanken på være nær på den måten, kan vekke en form for avsky selvom man elsker den andre over alt på jord. Tro meg, han hater deg ikke, men ble ganske sikkert minnet om sin fortid. Å skulle våge å ta det skrittet er et stort skritt for ham. Det vil ta tid, og det er ikke gjort på 1-2-3. Gi IKKE opp, selvom han er voldtatt kan han også få et normalt sexliv med tid og stunder. Kan dere ikke bli enige om å ta små skritt? Slik jeg forstår dette høres det ut som dere går litt vel fort frem. Dere trenger da ikke ta skritte ut så raskt? Hva med å bli kjent med hverandres kropper, sakte, sakte, sakte...Husk at han kan reagere på brå bevegelser, på å ikke se hva du gjør på å ikke han kontroll, samt at følelsen av å ha en annen kropp inntill seg kan vekke minner som er smertefulle. Tro meg, selvom jeg er jente så har jeg vært der. Jeg har ønsket, etter voldtekten, å være nær flere gutter - og har prøvd, men det har ikke funket. Det som tilslutt fikk meg til å våge og ha skikkelig lyst til det, var at jeg hadde fått nok tid på meg. Jeg hadde hatt en kjæreste som var max tålmodig og god. Snakk sammen om dette, om hvordan dere kan ta de små skrittene sammen, om hvordan dere sakte men sikkert kan bygge opp den tilliten han trenger for å klare dette. Og du? Ikke ha samleie som et mål. Ha som mål i seg selv at dere skal ha det godt sammen. Forøvrig lurer jeg på om han får hjelp? Det er veldig viktig at han får ekspertise på dette området. Og du? Hør ikke på den under her som er så negativ. Dessverre for henne, så fungerte ikke forholdet deres, og hun endte opp med å være utro. Ok, men la ikke deres forhold være et likhetstegn med hvordan dette kommer til å gå. Folk er forskjellige. Jeg syns inderlig synd på mannen som opplever at dama er utro, fremfor da å heller gå fra ham...fordi han ikke klarer ha sex. Jeg ber deg om å prøve være forståelsesfull og ta små, små skritt. Det kan være det er hva han trenger. Og skulle det gå for lang tid i dine øyne, og du ikke klarer vente lenger, ja, da kan du heller evt gå. Da har du iallefall prøvd. Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104665-han-har-v%C3%A6rt-voldtatt/#findComment-606961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilhelmina Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Som voldtatt vet jeg at det å skulle prøve på et samleie, kan vekke voldsomme minner og reaksjoner. Tanken på være nær på den måten, kan vekke en form for avsky selvom man elsker den andre over alt på jord. Tro meg, han hater deg ikke, men ble ganske sikkert minnet om sin fortid. Å skulle våge å ta det skrittet er et stort skritt for ham. Det vil ta tid, og det er ikke gjort på 1-2-3. Gi IKKE opp, selvom han er voldtatt kan han også få et normalt sexliv med tid og stunder. Kan dere ikke bli enige om å ta små skritt? Slik jeg forstår dette høres det ut som dere går litt vel fort frem. Dere trenger da ikke ta skritte ut så raskt? Hva med å bli kjent med hverandres kropper, sakte, sakte, sakte...Husk at han kan reagere på brå bevegelser, på å ikke se hva du gjør på å ikke han kontroll, samt at følelsen av å ha en annen kropp inntill seg kan vekke minner som er smertefulle. Tro meg, selvom jeg er jente så har jeg vært der. Jeg har ønsket, etter voldtekten, å være nær flere gutter - og har prøvd, men det har ikke funket. Det som tilslutt fikk meg til å våge og ha skikkelig lyst til det, var at jeg hadde fått nok tid på meg. Jeg hadde hatt en kjæreste som var max tålmodig og god. Snakk sammen om dette, om hvordan dere kan ta de små skrittene sammen, om hvordan dere sakte men sikkert kan bygge opp den tilliten han trenger for å klare dette. Og du? Ikke ha samleie som et mål. Ha som mål i seg selv at dere skal ha det godt sammen. Forøvrig lurer jeg på om han får hjelp? Det er veldig viktig at han får ekspertise på dette området. Og du? Hør ikke på den under her som er så negativ. Dessverre for henne, så fungerte ikke forholdet deres, og hun endte opp med å være utro. Ok, men la ikke deres forhold være et likhetstegn med hvordan dette kommer til å gå. Folk er forskjellige. Jeg syns inderlig synd på mannen som opplever at dama er utro, fremfor da å heller gå fra ham...fordi han ikke klarer ha sex. Jeg ber deg om å prøve være forståelsesfull og ta små, små skritt. Det kan være det er hva han trenger. Og skulle det gå for lang tid i dine øyne, og du ikke klarer vente lenger, ja, da kan du heller evt gå. Da har du iallefall prøvd. Lykke til!! Tusen takk for svaret, det var veldig betryggende å høre fra en som nesten har opplevd det samme selv og som faktisk har klart å få et bra liv (?) Jeg snakket med han igårkveld. Han var som du sa veldig lei seg og følte seg udugelig=( jeg trøstet han og vi ble enige om å ta det veldig med ro. han sa han var veldig glad imeg og egentlig hadde veldig lyst men klarte ikke... Vi skal spise kveldsmat sammen i kveld, jeg gleder meg=) Og takk igjen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104665-han-har-v%C3%A6rt-voldtatt/#findComment-609647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Tusen takk for svaret, det var veldig betryggende å høre fra en som nesten har opplevd det samme selv og som faktisk har klart å få et bra liv (?) Jeg snakket med han igårkveld. Han var som du sa veldig lei seg og følte seg udugelig=( jeg trøstet han og vi ble enige om å ta det veldig med ro. han sa han var veldig glad imeg og egentlig hadde veldig lyst men klarte ikke... Vi skal spise kveldsmat sammen i kveld, jeg gleder meg=) Og takk igjen! Nå ble jeg gla! Du hørtes så positiv,gla og lettet ut. Og vet du? Jeg tror det har mye for seg at dere snakker om disse tingene...Se, du fikk jo allerede svar på hva han egentlig strever med. KLart han VIL; han er jo gla i deg, men det er veldig, veldig vanskelig for ham, vet du. Du høres ut som en tålmodig og skjønn jente - Kanskje akkurat slik en kjæreste han trenger!? :-) Masse, masse lykke til kjære deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104665-han-har-v%C3%A6rt-voldtatt/#findComment-609748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Kjære deg/dere Jeg tror nok kjæresten din er på vei mot å klare å takle det bedre, ellers ville han aldri klart å foreslå det for deg. Det han har opplevd er noe så grusomt som noen kan gjøre mot et barn, og at det vekker vonde minner i han syns jeg ikke er rart. Husk at det er de grusomme minnene som fikk han til å reagere sånn - det var ikke du som fikk han til å reagere sånn. Håper virkelig dere vil finne ut av ting med tid og stunder, at denne biten av forholdet deres kan bli en fin ting som til og med han kan klare å nyte selv om det er vanskelig nå. Jeg har selv blitt voldtatt og har hatt kjempeproblemer med å takle sex i ettertid. Når jeg først klarte å takle det, så fikk jeg dårlig samvittighet hver gang jeg følte lyst. Ikke lett å forstå for folk som aldri har opplevd det - ikke alltid lett å forstå for folk som har opplevd det samme selv heller, da man ikke alltid reagerer på samme måte. Fortsett og gi hverandre trygghet og godhet, det fortjener dere begge. Ellers vil jeg si at jeg syns du virker som en topp kjæreste for han, du virker veldig forståelsesfull. Lykke til til dere begge Varme tanker fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104665-han-har-v%C3%A6rt-voldtatt/#findComment-615437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.