Gå til innhold

alwen, er du her?

Anbefalte innlegg

Gjest pomona

Hei, lenge siden jeg har sett noe til deg her inne. Har du det fint? Syntes det var godt å lese innleggene dine, virker som du har kommet langt i prosessen din. Har det ikke så veldig greit for tiden, sliter med søvnen og mye vondt i hodet. Har nettopp hatt bursdag for eldstejenta og er skuffet over at foreldrene mine ikke tok seg tid til å ringe el komme på besøk. Samtidig styrker det troen på at jeg har valgt riktig når jeg har brutt kontakten med de. Håper jeg hører fra deg. God natt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104696-alwen-er-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er her.. omsider. Så godt å høre fra deg. Har hatt det veldig fint noen dager nå, men idag er jeg litt deppa..vet ikke helt hvorfor. Så leit for deg at foreldrene dine ikke stiller opp på barnebarnet sin bursdag.. jeg føler med deg. For du har sikkert veldig vondt av barnet ditt.. ikke sant? Spør hun etter dem? Det et så trist når overgrepene nesten går i generasjoner. Med det mener jeg at kontakt brytes, og barnebarn vokser opp uten at de får lære besteforeldrene sine å kjenne. Alt pga at en person bare tenker på seg selv og sine perverse lyster. Selv valgte jeg i lang tid å ha kontakt med faren min..pga barna mine. Et lite paradoks, hva? Iallefall synes jeg det virker som foreldrene dine tenker mest på seg selv, og ikke deg og din familie.

Vet du.. jeg savner ofte min familie, men det er savnet etter noen som kunne vært. Det nytter bare ikke late som lenger.. overgrepene har skjedd og det må vi forholde oss til. Men jammen får vi erfare både hvem som virkelig bryr seg om oss, og som er våre venner. De fleste vil ikke høre om det engang.. har du lagt merke til det? Her har vi opplevd det ene overgrepet etter det andre, og de klarer ikke høre om at det har skjedd engang. Hvordan er det med deg idag da? Send meg noen ord.. det var så kjekt å høre fra deg.

Klem til deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104696-alwen-er-du-her/#findComment-609065
Del på andre sider

Gjest pomona

Ja, jeg er her.. omsider. Så godt å høre fra deg. Har hatt det veldig fint noen dager nå, men idag er jeg litt deppa..vet ikke helt hvorfor. Så leit for deg at foreldrene dine ikke stiller opp på barnebarnet sin bursdag.. jeg føler med deg. For du har sikkert veldig vondt av barnet ditt.. ikke sant? Spør hun etter dem? Det et så trist når overgrepene nesten går i generasjoner. Med det mener jeg at kontakt brytes, og barnebarn vokser opp uten at de får lære besteforeldrene sine å kjenne. Alt pga at en person bare tenker på seg selv og sine perverse lyster. Selv valgte jeg i lang tid å ha kontakt med faren min..pga barna mine. Et lite paradoks, hva? Iallefall synes jeg det virker som foreldrene dine tenker mest på seg selv, og ikke deg og din familie.

Vet du.. jeg savner ofte min familie, men det er savnet etter noen som kunne vært. Det nytter bare ikke late som lenger.. overgrepene har skjedd og det må vi forholde oss til. Men jammen får vi erfare både hvem som virkelig bryr seg om oss, og som er våre venner. De fleste vil ikke høre om det engang.. har du lagt merke til det? Her har vi opplevd det ene overgrepet etter det andre, og de klarer ikke høre om at det har skjedd engang. Hvordan er det med deg idag da? Send meg noen ord.. det var så kjekt å høre fra deg.

Klem til deg.

Leit at du er deppa i dag,er det noe spesielt som setter i gang følelsene dine? Livet er som en berg og dalbane ikke sant? Føler meg nesten uovervinnelig når det gjelder å ha opplevd flest nedturer. Skal vel egentlig lite til før jeg kjenner at livet er tungt. Men jeg vet at de fleste og tyngste nedturene har jeg lagt bak meg.( Håper jeg) Jeg har fantastisk gode veninner som har støttet meg i denne prosessen. Flesteparten har fulgt meg siden barndommen. De kjenner min bror veldig godt. De bærer smerten med meg, jeg kan gråte og le sammen med dem. Heldigvis.Det er min egen familie som ikke tåler å høre. Mor kalte det for gnål sist gang jeg tok det opp med henne. Det var da jeg bestemte meg at nok var nok. Jeg har opplevd mye den siste tiden, er sliten og kjørt, men allikevel holder jeg ut. Dette er noe jeg vil og må gjøre. Har du forresten lest boka av Susan Foreward " ut av dine foreldres grep"? Håper du har det bra, fint at du svarte meg. Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104696-alwen-er-du-her/#findComment-609191
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...