atva Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har i noen uker hatt noen symptomer i underlivet. Det første (tror jeg) jeg kjente var at pungen ble øm på undersiden. Deretter fikk jeg svie ved vannlating. Dette har i den senere tid avtatt noe. Etterhvert kom det en liten kul på høyre side av lysken, og det er denne som først og fremst bekymrer meg. For de siste dagene har denne blitt større. Den er litt øm, og den er ikke bevegelig. Dessuten fikk jeg litt "ubehag" (vanskelig å beskrive følelsen) på høyre nedre del av magen og innsiden av lårene. Dette har også avtatt noe. Jeg lurer da på om dette er en kjønnssykdom eller om det kan være symptomer på f.eks. kreft. Jeg har fått time hos fastlegen, men det er fortsatt nesten to uker til jeg skal dit. Så jeg lurte på om du muligens kunne berolige meg i mellomtiden, for jeg tenker mye på dette nå. Almenntilstanden ellers er normal. Ellers erindrer jeg at jeg for noen år siden hadde noen svake symptomer som disse jeg har nå (ikke kul i lysken). Kan f.eks. symptomer på klamydia komme og gå? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104763-klamydia-eller-noe-verre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lisz Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hva som kan være årsaken til dette vet jeg ikke, men jeg vet at 14 dager er lenge å gå å vente på svar. Hadde jeg vært i dine sko ville jeg ha ringt legen på mandag og evt. bedt om en time tidligere. Forklar hva årsaken er, og hvor vanskelig det er å gå å vente. Alle som jobber på et legekontor har taushetsplikt og er behjelpelig så langt det lar seg gjøre. Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104763-klamydia-eller-noe-verre/#findComment-612600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg kan selvfølgelig ikke stille noe sikker diagnose på grunnlag av de sparsomme beskrivelser du ga meg. Symptomene perker imidlertig klart i retning av en infeksjon. Hvorvidt det er kjønnsykdom eller en annen form for infeksjon har jeg ingen muligheter til mene noe om. Det er bare for å antyde at det ikke nødvendigvis har noe med kjønnsykdom å gjøre. Den utviklingen du antyder peker ikke i retning av kreft. Hvorvidt det kan være noen avløpsproblemer er det vanskelig å si, men mulig er det. Generelt sett kan eg si at hvis du ikke har noen allmensymptomer, ikke feber, gjør du sannsynligvis ikke feil med å vente på timen hos fastloegen. Blir situasjonen verre og om du får allmensymptomer ville jeg prøve å komme til fastlegen raskere. Som sagt kan jeg ikke gi deg noe eksakt diagnose, men jeg tror at slike symptomer du har er ikke helt uvanlige og jeg ville ikke ha større bekymringer for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/104763-klamydia-eller-noe-verre/#findComment-613284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.