Gå til innhold

Ufrivillig vekttap

Anbefalte innlegg

Jeg har på de to siste åra gått ned 10 kilo. Dette er ganske mye siden jeg er en 28 år gammel mann på 190cm, og jeg veier nå bare 65 kilo! Samtidig med vektreduksjonen begynte jeg å få magesmerter øverst på høyre side av magen. Jeg er slapp og har veldig liten tiltakslyst. Jeg er plaget av både forstoppelse og løs avføring om hverandre. I tillegg til magesmertene svetter jeg uvanlig mye under armene og jeg nå nylig fått en nesten konstant feberlignende følelse i hele kroppen. Jeg spiser mye mer enn normalt for å prøve å legge på meg men ingenting hjelper.

Jeg har vært hos lege og tatt blodprøver for både høyt stoffskifte, cøliaki og laktoseintoleranse, men jeg hadde ingen av delene. Videre har jeg vært til gastroskopi uten at de kunne finne noe galt.

Jeg begynner nå å bli ganske oppgitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10478-ufrivillig-vekttap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har på de to siste åra gått ned 10 kilo. Dette er ganske mye siden jeg er en 28 år gammel mann på 190cm, og jeg veier nå bare 65 kilo! Samtidig med vektreduksjonen begynte jeg å få magesmerter øverst på høyre side av magen. Jeg er slapp og har veldig liten tiltakslyst. Jeg er plaget av både forstoppelse og løs avføring om hverandre. I tillegg til magesmertene svetter jeg uvanlig mye under armene og jeg nå nylig fått en nesten konstant feberlignende følelse i hele kroppen. Jeg spiser mye mer enn normalt for å prøve å legge på meg men ingenting hjelper.

Jeg har vært hos lege og tatt blodprøver for både høyt stoffskifte, cøliaki og laktoseintoleranse, men jeg hadde ingen av delene. Videre har jeg vært til gastroskopi uten at de kunne finne noe galt.

Jeg begynner nå å bli ganske oppgitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10478-ufrivillig-vekttap/#findComment-54360
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...