Gå til innhold

fødsels skader


edyta

Anbefalte innlegg

hei ! eg er ei mor på 28 år som fekk ein total ruptur etter siste fødsel med påfølgende fistel operasjon 4 veker etterpå.må reopereast no på grunn av at det er gjort noko gale slik at ag ikkje kan halde på noko....har nye fistlar og.

kvifor fekk eg total ruptur og kunne det vore unngått ? kan ein bli tilnærma normal att etter dette ?

takksam for svar !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei ! eg er ei mor på 28 år som fekk ein total ruptur etter siste fødsel med påfølgende fistel operasjon 4 veker etterpå.må reopereast no på grunn av at det er gjort noko gale slik at ag ikkje kan halde på noko....har nye fistlar og.

kvifor fekk eg total ruptur og kunne det vore unngått ? kan ein bli tilnærma normal att etter dette ?

takksam for svar !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Dessverre kan man ikke unngå slike rupturer. Jeg vil anbefale deg å bli operert av en erfaren kirurg, evt i samarbeid med gynekolog. Jeg vet ikke hvilke ressurser som finnes på det sykehus du skal opereres, men forhør deg om ekspertisen. Det er viktig at du får dyktig operatør denne gangen, så er det størst mulighet for at du kan bli bra. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Dessverre kan man ikke unngå slike rupturer. Jeg vil anbefale deg å bli operert av en erfaren kirurg, evt i samarbeid med gynekolog. Jeg vet ikke hvilke ressurser som finnes på det sykehus du skal opereres, men forhør deg om ekspertisen. Det er viktig at du får dyktig operatør denne gangen, så er det størst mulighet for at du kan bli bra. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre kan man ikke unngå slike rupturer. Jeg vil anbefale deg å bli operert av en erfaren kirurg, evt i samarbeid med gynekolog. Jeg vet ikke hvilke ressurser som finnes på det sykehus du skal opereres, men forhør deg om ekspertisen. Det er viktig at du får dyktig operatør denne gangen, så er det størst mulighet for at du kan bli bra. Lykke til.

hei og takk for svar !

hvis eg lar meg opererast for andre gong , kor stor sjanse er det for å verte bra att ? veit at utgongspunktet for op ikkje er det beste men har god tru på han som skal op meg, og prøvar å trøste meg med at det kan jo ikkje bli verre enn det er no...

mvh,

edyta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre kan man ikke unngå slike rupturer. Jeg vil anbefale deg å bli operert av en erfaren kirurg, evt i samarbeid med gynekolog. Jeg vet ikke hvilke ressurser som finnes på det sykehus du skal opereres, men forhør deg om ekspertisen. Det er viktig at du får dyktig operatør denne gangen, så er det størst mulighet for at du kan bli bra. Lykke til.

hei og takk for svar !

hvis eg lar meg opererast for andre gong , kor stor sjanse er det for å verte bra att ? veit at utgongspunktet for op ikkje er det beste men har god tru på han som skal op meg, og prøvar å trøste meg med at det kan jo ikkje bli verre enn det er no...

mvh,

edyta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre kan man ikke unngå slike rupturer. Jeg vil anbefale deg å bli operert av en erfaren kirurg, evt i samarbeid med gynekolog. Jeg vet ikke hvilke ressurser som finnes på det sykehus du skal opereres, men forhør deg om ekspertisen. Det er viktig at du får dyktig operatør denne gangen, så er det størst mulighet for at du kan bli bra. Lykke til.

takk for svaret !

men eg lurer endå på om eg kunne unngått den skaden og alle plagene etterpå ? sliter med revnefølelse endå og gruar meg veldig til eg skal inn att..

legen er spesialist i gyn. og eg må jo berre lite på at han veit kva han gjer..

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...