Gå til innhold

kjønnsvorter, dessverre

Anbefalte innlegg

Gjest misfornøyd84

Gikk til gynekolog for noen måneder siden fordi jeg hadde mistanker om kjønnsvorter. Han måtte dessverre bekrefte mistanken min og ga meg resept på Wartec, som jeg kunne fjerne vortene med. Han anbefalte meg egentlig å bare la dem være, fordi de vil forsvinne av seg selv.

Etter noen dager med Wartec forsvant vortene, men jeg fikk derimot mange nye. Det er et herk å fjerne dem hele tiden, særlig siden det kommer nye.

Nå har det også spredt seg til skjeden, og da kan jeg ikke gjøre like mye med dem. Nå vet jeg ikke helt hva jeg bør gjøre. Om jeg skal la dem seile sin egen sjø, om jeg skal fortsette med Wartec, om tetre-olje også fungerer mot kjønnsvorter, om jeg skal fryse dem vekk eller noe annet.

Dette plager meg mye. Selvbildet mitt blir dårligere og jeg har ikke tort å ha sex på over ett år fordi vortene gjør meg flau.

Jeg vil gjerne vite om andre har noen tips til meg, og kanskje vet om andre midler som fungerer bra, eller har erfart at de forsvinner av seg selv.

Jeg måtte selvfølgelig være en av de med viruset som får vorter!

Hilsen jente, 19 år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104809-kj%C3%B8nnsvorter-dessverre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...