Gå til innhold

Svangerskap uten symptomer?


piff

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i niende uke, og er en smule bekymret. Bortsett fra manglende menstruasjon og en positiv graviditetstest har jeg absolutt ingen symptomer på at jeg er gravid. Jeg hadde smerter i magen i 6 uke (i 2 dager), og var hos legen. Han kunne ikke hjelpe meg, og hadde ikke ultralydapparat. Han sa at magesmerter kunne være så mye, og at jeg skulle komme tilbake hvis det ble værre. Smertene ble borte, men det gjorde også ømheten i brystene og trangen til å tisse ofte. Jeg skal til førstegangskontroll i slutten av neste uke, men der har de heller ikke ultralyd. Jeg har fått det for meg at det ikke er noe liv inni der. Jeg er bekymret og lurer på om dette er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gravid i niende uke, og er en smule bekymret. Bortsett fra manglende menstruasjon og en positiv graviditetstest har jeg absolutt ingen symptomer på at jeg er gravid. Jeg hadde smerter i magen i 6 uke (i 2 dager), og var hos legen. Han kunne ikke hjelpe meg, og hadde ikke ultralydapparat. Han sa at magesmerter kunne være så mye, og at jeg skulle komme tilbake hvis det ble værre. Smertene ble borte, men det gjorde også ømheten i brystene og trangen til å tisse ofte. Jeg skal til førstegangskontroll i slutten av neste uke, men der har de heller ikke ultralyd. Jeg har fått det for meg at det ikke er noe liv inni der. Jeg er bekymret og lurer på om dette er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Piff..

Jeg gikk hele svangerskapet uten noen symptomer..

Ingen kvalme, hodepine , oemme bryst osv.

jeg hadde heller ingen mage foer jeg var 8 mnd paa vei.

jeg tror du bare skal ta det med ro og nyte tiden du er gravid.

jeg har en nydelig 3 mnd gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Piff..

Jeg gikk hele svangerskapet uten noen symptomer..

Ingen kvalme, hodepine , oemme bryst osv.

jeg hadde heller ingen mage foer jeg var 8 mnd paa vei.

jeg tror du bare skal ta det med ro og nyte tiden du er gravid.

jeg har en nydelig 3 mnd gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Man kan være gravid uten symptomer. Du kan sjekke om du fortsatt er gravid, sikrest er det med to blodprøver å se om graviditeten utvikler seg normalt (man kan se det med måling av HCG to ganger med noen dager imellom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Man kan være gravid uten symptomer. Du kan sjekke om du fortsatt er gravid, sikrest er det med to blodprøver å se om graviditeten utvikler seg normalt (man kan se det med måling av HCG to ganger med noen dager imellom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde heller nesten ingen symptomer på graviditet. Ventet og ventet på den berømmelige kvalmen og ble mer og mer bekymret. Men alt var som det skulle - har i dag en fin gutt på fem måneder. Lykke til med graviditeten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller nesten ingen symptomer på graviditet. Ventet og ventet på den berømmelige kvalmen og ble mer og mer bekymret. Men alt var som det skulle - har i dag en fin gutt på fem måneder. Lykke til med graviditeten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...