Gå til innhold

mette moen spm anng prevansjon


duddi

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger litt hjelp til valg av prevansjon. Har tidligere strevet med å bli gravid og har hatt flere prøverørs forsøk. Vi klarte det til slutt på egenhånd - så vi kan når flaksen bare er på våres side. Ønsker nå ikke barn de første par årene og trenger derfor prevansjon. Er veldig redd for å gjøre noe som kan forhindre en senere graviditet. Jeg har kun en eggstokk som produserer så den vil jeg ta godt vare på. Har prøvd å bruke kondom og sikre perioder, men det fungerer ikke! Tenker nå på å sette inn spiral, men er usikker på om dette er klokt. Legen anbefaler hormonspiral, men jeg er redd for om hormonene kan virke negativt på mine fremtidige muligheter til å bli mor igjen. Hva vil du anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Trenger litt hjelp til valg av prevansjon. Har tidligere strevet med å bli gravid og har hatt flere prøverørs forsøk. Vi klarte det til slutt på egenhånd - så vi kan når flaksen bare er på våres side. Ønsker nå ikke barn de første par årene og trenger derfor prevansjon. Er veldig redd for å gjøre noe som kan forhindre en senere graviditet. Jeg har kun en eggstokk som produserer så den vil jeg ta godt vare på. Har prøvd å bruke kondom og sikre perioder, men det fungerer ikke! Tenker nå på å sette inn spiral, men er usikker på om dette er klokt. Legen anbefaler hormonspiral, men jeg er redd for om hormonene kan virke negativt på mine fremtidige muligheter til å bli mor igjen. Hva vil du anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...