Gå til innhold

Psyke og syklus


JoNi

Anbefalte innlegg

Jeg vet at psyken kan påvirke mensen. Hvis man går og venter på den,- kommer den jo "aldri".

Kan det samme skje med eggløsningen? At man venter så fælt på den at den blir forskjøvet noen dager?

Glad for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at psyken kan påvirke mensen. Hvis man går og venter på den,- kommer den jo "aldri".

Kan det samme skje med eggløsningen? At man venter så fælt på den at den blir forskjøvet noen dager?

Glad for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen ekspert, men jeg har lært : At eggløsning kan påvirkes av stress/reise osv og da blir jo også mensen forsinket, siden mensen som regel kommer 12-16 dager etter eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen ekspert, men jeg har lært : At eggløsning kan påvirkes av stress/reise osv og da blir jo også mensen forsinket, siden mensen som regel kommer 12-16 dager etter eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Når mensen kommer sent er det fordi eggløsningen har kommet for sent! Man kan ikke selv utsette mensen, er eggløsning skjedd blir det enten graviditet eller menstruasjon etter to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Når mensen kommer sent er det fordi eggløsningen har kommet for sent! Man kan ikke selv utsette mensen, er eggløsning skjedd blir det enten graviditet eller menstruasjon etter to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...