Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Jeg har fått boka..den virker veldig interessant. Har ikke fått lest så mye enda, men det blir. Gutten min på 2 år er syk idag, så vi koser hjemme. Det går så opp og ned med meg. Har hatt noen fine dager, men igår kjente jeg at det begynte å gå nedover. Det er så slitsomt. Jeg vil jo bare ha det høvelig stabilt. Uff, nå klager jeg igjen.. vil vel bare egentlig hente litt støtte.. noen oppmuntrende ord. Hvordan har du det da, "solvelv"? Jeg fant ikke ut av den mailadresen du oppga. Hadde så lyst til å lese historien din. Kanskje du skriver noen ord.. du er jo innom her jevnlig.

Klem til deg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104941-solvelv/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...