Spirea Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Ehm, asså birdie.... jeg er litt forstyrra fordi jeg kanskje fornærma deg her forleden... Man kan jo ikke sitte der og rake med seg andre mennesker i ens eget fysiske forfall helt ustraffet heller.... Jeg mener, du har sikkert kommet aldeles helskinnet gjennom to runder du *s* Ehem, jeg tror jeg må prøve å bli litt mindre i kjeften, kanskje, muligens.... ;o) Men Conan virker bare så drivende på meg... Men, jeg får kanskje prøve å feie for egen dør eller; på seg selv kan man kjenne på sin egen, kan man si... Ville bare nevne det. 0 Siter
conan Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Ja, bare skyld på meg du. Det er alltid conans feil!!! Det er voksent gjordt... ;-) 0 Siter
Bassisten Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Ja, bare skyld på meg du. Det er alltid conans feil!!! Det er voksent gjordt... ;-) Conan, du er mann - altså er alt din feil pr. definisjon! 0 Siter
Spirea Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Skrevet 14. mai 2003 Ja, bare skyld på meg du. Det er alltid conans feil!!! Det er voksent gjordt... ;-) Ække her fordi vi er så himla voksne vi to vet du vel ;o) Du får fram det verste i meg du vennen min *s* 0 Siter
Spirea Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Skrevet 14. mai 2003 Conan, du er mann - altså er alt din feil pr. definisjon! Nettopp - du har skjønt det ) 0 Siter
conan Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Conan, du er mann - altså er alt din feil pr. definisjon! Jeg er glad for å høre at jeg er definisjonen på en mann. :-) 0 Siter
conan Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Nettopp - du har skjønt det ) Det har du også! :-) 0 Siter
conan Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Ække her fordi vi er så himla voksne vi to vet du vel ;o) Du får fram det verste i meg du vennen min *s* Hvordan har jeg klart å kvalifisere til det ærefulle vervet? :-) 0 Siter
birdie Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 *krabber frem fra under senga og snyter seg i lakenet* Så unger, nå skal mamma lage mat til dere! 0 Siter
Gjest Den Nærsynte Bokfinken Knut Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Ojjj! Har jeg gått glipp av en chick fight!!?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.