Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er ei god stund siden jeg har vært her inne nå. Likevel har jeg tenkt på dere alle sammen.

Har bare ikke orket å være her inne i det siste. Grunn er jo i grunn ganske enkel.

For snart 3 månder siden gjorde samboeren min det slutt med meg, det var kjempe tungt. jeg sank ned i en dyp deprisjon. en stund etter ble jeg voldtatt av en "venn" av meg, dagen etter ble jeg innlagt og har siden vært det. jeg er sint, og såret og skammer meg noe veldig. hver eneste dag prøver jeg å bli ren på en eller annen måte. desverre er det ingenting som hjelper. alt oppi dette så er jeg blitt gravid med min eks kjæreste, og snart skal jeg inn på sykehuset for å ta abort. jeg kommer ikke til å være i stand til å leve med meg selv etter det. jeg har tatt abort før, og det var vondt... andre sier at jeg må tenke på meg selv, men det er jo vanskelig. jeg sitter mye og gråter. nettene er jeg våken, så nå er jeg blitt satt på sovemedisin, noe jeg ikke liker i det hele tatt.

noen som har gode råd? noen bøker jeg kan lese?

er svært takk nemelig for svar

hilsen ei redd og forvirret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105114-lenge-siden-sist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Threzi,

Det er lett å komme med gode råd, men vanskeligere å "implementere" dem.

Det viktige er at du overhodet ikke har noen grunn til å føle verken "skyld" eller "skam". Det er garantert ingen som synes du er "skitten" eller noe slikt.

Forsøk å lære deg og være glad i deg selv. Det har du helt sikkert grunn til.

Pass på deg selv!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105114-lenge-siden-sist/#findComment-617910
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...