Gå til innhold

Smerter i underlivet 5 mnd etter fødsel


gurvin

Anbefalte innlegg

Jeg fødte en datter for snart 5 mnd siden, og har tidvis hatt smerter/murringer i underlivet og ut mot korsryggen. Det føles som en blanding av mensmurringer og en type murringer jeg hadde på slutten av svangerskapet og er der nesten konstant gjennom hele dagen. Er dette vanlig? Jeg ammer og har ennå ikke fått tilbake menstrasjonen.

Er det menstrasjonen som "jobber seg fram", eller kan det være noe annet? Noen ganger kjenner jeg også stikninger i siden lik eggløsning, men ingen mens kommer. Bør det sjekkes opp, eller er det slik det skal føles etter en fødsel, og før man får tilbake menstrasjonen?

Kan for ordens skyld nevne at jeg hadde en veldig lett fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte en datter for snart 5 mnd siden, og har tidvis hatt smerter/murringer i underlivet og ut mot korsryggen. Det føles som en blanding av mensmurringer og en type murringer jeg hadde på slutten av svangerskapet og er der nesten konstant gjennom hele dagen. Er dette vanlig? Jeg ammer og har ennå ikke fått tilbake menstrasjonen.

Er det menstrasjonen som "jobber seg fram", eller kan det være noe annet? Noen ganger kjenner jeg også stikninger i siden lik eggløsning, men ingen mens kommer. Bør det sjekkes opp, eller er det slik det skal føles etter en fødsel, og før man får tilbake menstrasjonen?

Kan for ordens skyld nevne at jeg hadde en veldig lett fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det lyder som kronisk bekkenløsning. Det kan gå lang tid før det gir seg. Få legen til å undersøke deg for å utelukke andre årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det lyder som kronisk bekkenløsning. Det kan gå lang tid før det gir seg. Få legen til å undersøke deg for å utelukke andre årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...