Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Dagen ble tilbragt på praksisplassen. 11 timer mindre til jeg er ferdig! :jubler:

En fordel med å jobbe med demente er at de er like entusiastiske hver gang du forteller dem at du har bursdag. De har jo glemt at de gratulerte deg for 10 minutter siden.

Så hver gang jeg har fortalt en ny at jeg har bursdag i dag, kommer hele gjengen og klemmer og ønsker meg tillykke med dagen. *knegg*

Ellers feires det vel stille og rolig her hjemme. Det skal visst skje noe større her etter eksamen. :-)

Ja, også fikk jeg et søsterur av moren min. Det ble båret med stolthet i dag.

Jeg lurer fortsatt på om minglernes bursdagsgave bare var tull eller ikke. Det var liksom så utrolig flott at det nesten er for godt til å være sant. Men det ser visst ut til at det er det.

*rørt*

Dagen ble tilbragt på praksisplassen. 11 timer mindre til jeg er ferdig! :jubler:

En fordel med å jobbe med demente er at de er like entusiastiske hver gang du forteller dem at du har bursdag. De har jo glemt at de gratulerte deg for 10 minutter siden.

Så hver gang jeg har fortalt en ny at jeg har bursdag i dag, kommer hele gjengen og klemmer og ønsker meg tillykke med dagen. *knegg*

Ellers feires det vel stille og rolig her hjemme. Det skal visst skje noe større her etter eksamen. :-)

Jeg lurer fortsatt på om minglernes bursdagsgave bare var tull eller ikke. Det var liksom så utrolig flott at det nesten er for godt til å være sant. Men det ser visst ut til at det er det.

*rørt*

Selvsagt er det ikke tull. Minglere er da seriøse.

*rørt*

Ooops, litt forsinket:

Kjempegratulerer! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...