Gå til innhold

Pappa er en psykopat

Anbefalte innlegg

Gjest Datteren
Skrevet

Jeg tror seriøst at faren min han en psykisk sykdom, det jeg føler mest nærliggende er psykopat, men jeg er ikke utdannet til å kunne konstatere det.

Han gjør livet til meg, søskene mine og ikke minst mamma til et sant helvete for tiden, heletiden så dummer han oss ut foran venner og bekjente, vi blir rett og sleuu falu og illebereørt. Er det foran sine egne venner så er han så høflig og grei, så kan kan oppøfre seg dannet og høflig altså! Det finnes så mye annet også, feks så kjefter han hele tiden og lager til krangler med mamma, han blir aldri førnøyd med henne nå og gjør henne hele tiden ulykkelig.

Han får oss til å gråte og dersom v i står opp for oss selv og sier imot han så får han oss enten til å føle opss som idioter ellerså snu ndet hele til at vi ikke liker han og at det alltid er han som er idioen, enda vi sier nei og dermed blir vi som har føleser full av dårlig samvittighet.

Det finnes så uendelig mye mer, han har det ikke lett for tiden, men detb har jaggu ikke vi heller. Ikke har han noen familie eller venner han kan flytte til heller, de bor veldiglagt unna.

Han vil ikke ha hjelp, enda mamma og legen hans har kommet med flere tilbud, så hva gjør vi, kan en psykolog eller psykriater finne en sykdom hos en pasient som ikke er sammarbeidsvillig eller tvangsinnlagt?

Ikke kan han kastes ut av huset, ikke kan vi flytte (økonomi + det er en gård) og det er umulig å snakke med han om disse problemene.

Gjest undrende_far
Skrevet

Lær mer om psykopater på

http://www.psykopat.no

der finner du mye stoff og mange linker til emnet. Så kan du selv avcgjøre om din far er slik du tror.

Lykke til !

Og har du rett så stakkers deg og dere!

Skrevet