Gjest veslamøy Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 hvordan få bort edikk lukt. Nu har jeg vasket buksa til min tennåringsdatter 5 ganger etter at russen hei edikk på henne. Men lukta er der enda... Hjeeeelp 0 Siter
Gjest nr. 2 Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Bruk skyllemiddel med frisk lukt. La henge noen dager ute til lufting. Bruk slik spray som skal ta vekk lukt fra tekstiler. Fås i dagligvare'n. La ligge over natta i fryseren. 0 Siter
Gjest veslamøy Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Bruk skyllemiddel med frisk lukt. La henge noen dager ute til lufting. Bruk slik spray som skal ta vekk lukt fra tekstiler. Fås i dagligvare'n. La ligge over natta i fryseren. Hjertlig takk for svar, jeg er deg evig takknemlig. Ønsk deg 3 ting:O) 0 Siter
Gjest nr. 2 Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Hjertlig takk for svar, jeg er deg evig takknemlig. Ønsk deg 3 ting:O) Prøv om det hjelper før du takker da! Jeg ønsker meg god helse, godt humør og fred på jorden! OK? 0 Siter
Gjest veslamøy Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Prøv om det hjelper før du takker da! Jeg ønsker meg god helse, godt humør og fred på jorden! OK? ja må prøve først gitt.. men skal be til høyere makter om dine ønsker:O) Ha en fin dag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.