Blondi Skrevet 2. september Skrevet 2. september Her så jeg nettopp ferdig Ozark som var veldig god. Har også sett Nepobay. Synes den og var god. Selvom 1 sesong var best. Nå ser jeg Beauty in black sesong 3 som nettopp kom. Synes den er bra. Har dere sett den? Og så ser jeg Farmen. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2. september Skrevet 2. september Blondi skrev (20 minutter siden): Her så jeg nettopp ferdig Ozark som var veldig god. Har også sett Nepobay. Synes den og var god. Selvom 1 sesong var best. Nå ser jeg Beauty in black sesong 3 som nettopp kom. Synes den er bra. Har dere sett den? Og så ser jeg Farmen. Jeg har ikke sett det. Jeg ser på fjellhytta. Det må jeg ha med meg både mandag, tirsdag og onsdag. 1 Siter
påskelilje Skrevet 2. september Skrevet 2. september Jeg så akkurat siste episode nå i kveld av Mørke sjeler, på NRK. En veldig annerledes krimserie. Det artigste med den var at den var fransk-kanadisk, og jeg ble så satt ut av den rare måten de snakket fransk på 😅😅😅 Jeg snakker vanlig fransk selv, men dette har jeg knapt hørt før, og jeg forstod svært lite hvis jeg ikke så på teksten 😲🙃😄 1 Siter
Dorthe Skrevet 3. september Skrevet 3. september For tiden hører jeg mest lydbok. Her begynt på et par serier på streaming, men finner ikke noe som er kjempeinteressant. Har sett alle sesongene på Law and Order Special victim unit og finner liksom ikke noe som passer. Mye mer interessant med lydbok men Jørn Lier Horst og er på den 14.boka om Wisting. Ellers så ser jeg på farmen og torpet og så har det blitt mye med kongen på NRK. 1 Siter
laban Skrevet 3. september Skrevet 3. september (endret) påskelilje skrev (8 timer siden): Det artigste med den var at den var fransk-kanadisk, og jeg ble så satt ut av den rare måten de snakket fransk på 😅😅😅 Jeg snakker vanlig fransk selv, men dette har jeg knapt hørt før, og jeg forstod svært lite hvis jeg ikke så på teksten Jeg har en kollega som er fransk. Hun er gift norsk og har bodd her i svært mange år. Hun har et ekstremt godt språkøre, man hører f.eks. ikke den typisk franske aksenten når hun snakker engelsk. Når hun snakker norsk, kan man iblant ane at hun har et annet morsmål, men de færreste klarer å gjette at det er fransk. Uansett: Hun fortalte at hun var på jobb i fransktalende Canada en gang, og de besøkte et miljø der det ikke var så mange som følte seg stødige nok i engelsk til å holde presentere på noe annet enn sitt eget språk. Men det burde jo ikke være noe problem, siden de besøkende hadde en fransktalende med seg... Hun måtte dermed være tolk, og hun sa hun hadde mer enn nok med å forstå hva det fransk-canadiske vertskapet sa, så oversettelsen til norsk ble nokså fri 😉 Og hun er altså fransk og ligger langt over gjennomsnittet når det gjelder språk. Endret 3. september av laban 2 Siter
Osten Skrevet 3. september Skrevet 3. september Jeg ser Skjult av snø på Viaplay og Badehotellet (danske versjonen) på tv2 play tror jeg 1 Siter
Sokk Skrevet 3. september Skrevet 3. september Jeg ser på Dr House. Fascinerende å se hvordan kulturen og samfunnet har forandret seg på drøyt 20 år. Selv om hovedpersonen skal være usympatisk, så er det likevel interessant hvor mye sexisme og rasisme som liksom skal være morsomt. Det er derimot faktisk morsomt å se hvordan det hele er totalt urealistisk, særlig hvordan teamet og arbeidet er organisert (den ekstremt lave arbeidsbyrden, at de alltid har tunnelsyn på en diagnose, fraværet av sykepleiere, radiologer og patologer, og at de gjør risikable prosedyrer og inngrep som de absolutt ikke har spesialistkompetanse i). Det er likevel god underholdning og mange episoder. 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 3. september Skrevet 3. september Jeg ser på Lucifer på Netflix. En bra serie. Andre gang jeg ser den.. 1 Siter
Glitter Skrevet 3. september Skrevet 3. september Worrisome_plenty skrev (1 time siden): Jeg ser på Lucifer på Netflix. En bra serie. Andre gang jeg ser den.. Har også sett den to ganger. Jeg ser Greys anatomy på nytt. Er på sesong 19 nå og tror det var da jeg datt av. De holder vel på å produsere sesong 23 nå. Skal få sett Nepobaby sesong 2 snart også ser jeg på farmen. 2 Siter
Blondi Skrevet 3. september Forfatter Skrevet 3. september Jeg ser jo helt sikkert alt for mye. Nå er jeg begynt på Til døden skiller oss på Tv2 play. Tips her inne. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 3. september Skrevet 3. september Gleder meg til Åsted Norge starter. 2 Siter
Musikk Skrevet 3. september Skrevet 3. september (endret) Nicklusheletida skrev (7 minutter siden): Gleder meg til Åsted Norge starter. 28. September begynner Åsted Norge. Heidi Reisvang blir ekspert i Åsted Norge. Endret 3. september av Musikk 2 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 3. september Skrevet 3. september Jeg ser på et gammelt sykehusdrama som heter «ER» 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.