Gå til innhold

Arbeidsplassen - gruer meg til møte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg foran et viktig møte, nå. Det blir kanskje et vanskelig møte, er litt forberedt på at utkommet ikke blir så veldig bra, men i hvertfall så skjer det noe, nå da.

Så kanskje jeg endelig kan få det litt lettere, og slippe å slite meg ut så veldig. Kanskje få til mere skjerming, og slippe å være engstelig hele tiden, kunne slappe av innimellom. I det minste, så må vi kunne klare å få til en midlertidig løsning, som gjør at jeg i hvertfall kan "overleve" hverdagen.

Gjest Little Madam
Skrevet

Vil bare si:

Lykke til! :-)

Kan jo hende det går bedre enn du frykter...

Kizza1365380506
Skrevet

Lykke til!

Du vet hva jeg har sagt, dette klarer du. Du er så sterk og har mange i ryggen. Stå på ditt Mimmy.

*krysser fingrer*

Klem fra

Skrevet

Vet ikke hvilket møte du skal på, men er det snakk om omplasering eller endring av arb. oppgaver. Da bør du passe på at det blir skrevet et referat som begge parter sier seg enig i.

Lykke til :-)

Skrevet

Vet ikke hvilket møte du skal på, men er det snakk om omplasering eller endring av arb. oppgaver. Da bør du passe på at det blir skrevet et referat som begge parter sier seg enig i.

Lykke til :-)

Ja, det vil høyst sannsynligvis bli skrevet referat av møtet. Det dreier seg om tilrettelegging av arbeidsplassen. Så det vil også dreie seg om muligheten av at jeg får andre arbeidsoppgaver enn det jeg har i dag, eller i hvertfall at vi kan få til en viss skjerming.

Men jeg tror ikke det er mulig, uten at man også endrer arbeidsoppgavene, det er bare ikke fysisk mulig, der jeg jobber.

Psykologen min skal være med på møtet, så det blir hun som kommer til å si mest, tror jeg, fordi hun skal hjelpe meg med å forklare hva slags diagnose jeg har, og hva det har å si i forhold til arbeidssituasjonen min (veldig mye). Jeg har et medfødt handikapp (asperger syndrom).

Skrevet

lykke til.

krysser labbene

Takk. Håper du også får det greit fremover, at du kan bli friskere og sprekere. Krysser labbene også for deg, jeg da...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...