Gå til innhold

Mistenksom, også her...

Anbefalte innlegg

Gjest Little Madam
Skrevet

Det er som om jeg "regner med" å bli avslørt om jeg skriver noe personlig om meg selv her inne...

Avslørt av familie, venner, naboer som skal "avsløre" at jeg er en svak og psykisk syk person..

Jeg MÅ liksom ha en sterk og uanfektet ytre fasade..

Joda jeg fixer det meste. Joda jeg fixer livet mitt flott.

Er livredd for å miste ansikt.. Er så mistenksom.. Tenker at folk vil meg vondt.. At de vil baksnakke og nedvurdere meg..

Er mistenksom i hverdagen.

Er mistenksom her.

Er faktisk mistenksom overfor behandleren min også for tia... Og skal jeg pynte på fasaden med tanke på at han skal synes godt om meg, så er det ihvertfall ikke meg til hjelp..!

Det er ikke lenge sia jeg fikk en baby ( verdens skjønneste selvsagt :-) ) Kanskje det er litt på grunn av at jeg har blitt mor igjen at jeg legger så enormt mye energi i å være sterk og samlet...? Også utad sett.

Gjest jente a
Skrevet

Skulle ønske jeg og kunne slappe mere av og være mindre mistenksom overfor mennesker..

Skikkelig slitsomt er det!

Har tidligere gått på medisiner pga mistenksomhet, men vet ikke om det er vanlig å medisinere mot dette?...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...