nany Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Jeg bare lurte på om noen kunne svare meg på dette fordi jeg har hørt så mye forskjellig. Hvor lang tid kan det ta før du kan kan benytte bh med spile etter en brysforstørrelse.?? Har hørt etter 6 uker og etter 1/2 år,men hva er riktig? Det er jo ganske stor forskjell i tid. 0 Siter
i_e82 Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Heisann! Jeg har ikke hørt noe om at en ikke skal bruke spile-bh etter operasjonen. Tror jeg selv brukte det allerede etter en uke eller to... Hvorfor bør en ikke bruke bh med spile etterpå? 0 Siter
Gjest Hebse Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Jeg har hørt at man skal vente 6 uker etter operasjon før man bruker bh med spiler. Grunnen er nok at man ikke skal forskyve protesene, at dem skal få tid til å forme seg. Et eller annet..... Der av at man ikke skal løfte armen høyt over hodet den første uken eller forskyver protesen seg og at man ikke skal utsette dem for harde slag fordi dem er ømfintlige. 0 Siter
Gjest aliana Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Heisann! Jeg har ikke hørt noe om at en ikke skal bruke spile-bh etter operasjonen. Tror jeg selv brukte det allerede etter en uke eller to... Hvorfor bør en ikke bruke bh med spile etterpå? Grunnen til at det ikke skal være bra å gå med spile bh etter en operasjon er fordi spila i seg selv er hard og den kan gnage på såret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.