Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om lamictal gir mindre matlyst? Jeg har merket i det siste at maten ikke interesserer meg. Spiser vel nok tror jeg, men jeg blir sjelden sulten. Sånn som nå. Det er gått seks timer siden jeg spiste og det eneste som fristet var et eple. Var egentlig ikke sulten. Kan lamictal motvirke effekten av seroquel når det gjelder matlyst?

Gjest calestia
Skrevet

ikke hos meg ihvertfall.. hilsen feita cali....

jeg vil ha topimax!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tjihi. du kan jo begynne på litium?? får du ihvertfall i deg nok mat.....

Skrevet

Hei :)

Lamictal skal ikke gi vektøkning, så det kan være at en får mindre matlyst.

Sjekk bivirkninger her:

http://www.felleskatalogen.no

Jeg har sjekket. Det står ikke der, men jeg dette har jeg hatt etter at jeg begynte med lamictal. Uansett er det bare en fordel :-)

Skrevet

ikke hos meg ihvertfall.. hilsen feita cali....

jeg vil ha topimax!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tjihi. du kan jo begynne på litium?? får du ihvertfall i deg nok mat.....

Nei, takk :-) Har prøvd det kjøret der med ustoppelig matlyst.

drops1365380397
Skrevet

Har ikke påvirket matlysten min særlig, men litt i retning av det du beskriver. Har gått opp i vekt etter at jeg begynte med meds, men det er fordi jeg begynte å trene i tillegg.

Happydays.

Skrevet

Har ikke påvirket matlysten min særlig, men litt i retning av det du beskriver. Har gått opp i vekt etter at jeg begynte med meds, men det er fordi jeg begynte å trene i tillegg.

Happydays.

Takk. Jeg håper i hvert fall at det fortsetter :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...