Gå til innhold

Ett spørsmål om schizoaffektiv lidelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er derfor terapi på poliklinikk aldri har fungert for meg. Jeg hadde nok med å være der så jeg klarte ikke å føle noe særlig. Og etterpå glemte jeg det meste med en gang.

To ganger har jeg vært på modum og der fikk jeg kjemperesultater. Antagelig for at det var ett opplegg hver dag på dagtid med behandling og lignende. Og på kvelden var det sosialt pasientene imellom.

Nå har jeg vært lenge på en dagavdeling. Der får jeg daglige samtaler med en psykiatrisk sykepleier i tillegg at jeg er med i opplegget og miljøet på avdelingen.

Når jeg tidligere har fått diagnosen unnvikende personlighet. Jeg stortrives i disse miljøene. Og jeg klarer ikke å gå inn i de terapigreiene. Er det sånn med schizoaffektiv lidelse? Nå mener jeg vel om det kan det. Tar ikke med noen andre symptomer akkurat nå.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Har ikke noe svar på det du spørr om, men hvilken gruppe var du i på Modum?

Skrevet

Har ikke noe svar på det du spørr om, men hvilken gruppe var du i på Modum?

Jeg har vært der to ganger. Første gangen var jeg i utegruppa og andre gangen i friluftslivgruppa.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jeg har vært der to ganger. Første gangen var jeg i utegruppa og andre gangen i friluftslivgruppa.

Jeg var i angstgruppa, Modum var et kjempested. Fikk veldig god hjelp der :-)

Lenge siden?

Skrevet

Jeg var i angstgruppa, Modum var et kjempested. Fikk veldig god hjelp der :-)

Lenge siden?

Ja, jeg var også veldig fornøyd. Jeg var der i -93 og i -96. Jeg ønsket mange ganger at jeg hadde det opplegget samtidig som jeg var hjemme. Da hadde det vært mer nyttig for meg. Nå har jeg noe lignende på en dagavdeling.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Ja, jeg var også veldig fornøyd. Jeg var der i -93 og i -96. Jeg ønsket mange ganger at jeg hadde det opplegget samtidig som jeg var hjemme. Da hadde det vært mer nyttig for meg. Nå har jeg noe lignende på en dagavdeling.

Kan du ikke prøve å søke deg tilbake? Modum er nyoppusset nå, ser nesten ut som et hotell :-)

Skrevet

Kan du ikke prøve å søke deg tilbake? Modum er nyoppusset nå, ser nesten ut som et hotell :-)

Jeg føler ikke at jeg trenger det nå. Har så bra opplegg her jeg bor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...