Gjest trapptripp Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Nå har hele lykkehjulet startet å spinne igjen her, lurer på om det ender opp på selvmordsforsøk igjen gitt. Nå har jeg bytta over fra bare Efexor, til Cipramil 60mg, Lamictal 25mg og snaart starter jeg med Endorax. Det hyggelige er at jeg føler meg sliten, utslitt rett og slett hele tiden, føler meg syk og kvalm.. Har kasta opp flere ganger(desverre, ekke bulimiker), føler meg varm, føler meg nummen og rett og slett som om jeg har influensa x2. Hva skyldes dette da kjære NHD? Jeg orket ikke å ringe GSK for å spørre om dilldall ang Lamictal fordi det hjelper nokså lite. Desutten har jeg blitt mye mer aggresiv siden jeg starta på Lamictal, kanskje jeg virkelig klarer å utføre alle mine aggresive planer? 0 Siter
drops1365380397 Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Lamictal gir ofte influensalignende symptom, lett hevelse, hodepine og i noen tilfeller aggressivitet/uro. Min erfaring er at disse bivirkningene kun kommer i forbindelse med doseøkning og at de gradvis forvinner. For min del tok det ca. en uke etter hver økning. De første 2-3 dagene er mest merkbar. Du kan forvente at bivirkningene vil avta etter hvert, økning fra 25 til 50 mg er mer plagsom enn 50 til 75 mg osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.