Gå til innhold

Smerte i bryst, spres til hals. Alergi ?

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 26 år som har hatt en type smerte som starter i brystet og sprer seg på en veldig ekkel måte opp mot halsen og under haken. Første tilfellet jeg kan huske var når jeg var 16 år.

Jeg fant fort ut at jeg ikke kunne drikke "villa farris". Det tok aldri feil at smerten kom etter en flaske med det.

Ellers har jeg hatt smerten der ca. hver tredje måned frem til nå. MEN.. Jeg har også hatt en stor lidenskap av å drikke cola som har gått helt fint. Men for noen uker siden kuttet jeg det helt ut, og når jeg tok en boks cola i går kveld kom smertene utrolig godt frem. Mye værre en noen gang. Jeg er litt bekymret for hva det kan være.

Jeg har vært hos doktor med dette mange ganger før, men jeg føler meg mer som en hyppokonder når jeg går derifra. De sier det ikke er noe galt. Og at de ikke kan se noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105591-smerte-i-bryst-spres-til-hals-alergi/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har akkurat de symptomene som du beskriver, vondt i brystet som sprer seg oppover til halsen. Personlig har jeg bra effekt av en medisin som reduserer mageinnholdets surhetsgrad (protonpumpehemmer) Det er mulig at symptomene dine stammer fra spiserøret, (refluks av syre).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...