Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 30 åring man som kommer fra midtøsten og bodde i Norge i de siste 5 år.

Siden jeg kom til Norge begynte jeg å miste masse hår, jeg kan si at jeg mister hår på unormal måte, jeg synes at det faller for mye..

Så jeg vil gjerne at noen skal anbefale meg meg hva skal jeg gjøre og om det finnes noen medisin som kan hjelper kan noen si til meg er du snill??

Takk på forhånd

Fortsetter under...

Gjest pasa20
Skrevet

Jeg er ingen ekspert men regner med at hårtapet har med klima forandring å gjøre...

Gå til din frisør og spør hva du kan gjøre har hørt at frisører selger noe som heter hårkontroll som skal være ganske bra....

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...