Villrosen Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Kan noen hjelpe meg å bøye et verb: zu essen??? ich esse, du....etc etc hvordan går det videre????Takknemlig om noen tyskeksperter har noe svar til meg.... 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 ich esse du isst er/sie/es isst wir essen ihr esst sie essen Sie essen 0 Siter
Line Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Ich esse Du isst Er, sie, es isst Wir essen Ihr esst sie,Sie essen (Med den der dobbelessen som jeg ikke har på tastaturet på du, er, sie, es) 0 Siter
Lora Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Ich esse Du isst Er, sie, es isst Wir essen Ihr esst sie,Sie essen (Med den der dobbelessen som jeg ikke har på tastaturet på du, er, sie, es) Det var før den nye rettskrivingsloven at det ble skrevet med ß. 0 Siter
Line Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Det var før den nye rettskrivingsloven at det ble skrevet med ß. Mulig. Jeg har ikke holdt kunnskapene ved like i det hele tatt etter at jeg gikk ut videregående. Den gang da brukte vi dobbelt-s'en. Begynner å bli temmelig nøyaktig ti år siden jeg skrev et tysk ord. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.