Gjest feber freaken Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 hadde kyssesyken høsten/vinteren 2001, og etter det har jeg vært plaget med feber. også etter vanlig sykdom har jeg hatt feber flere uker etterpå. ellers får jeg feber når jeg stresser eller er i aktivitet. kan dette ha noe sammenheng med kyssesyken??? gla for svar fra folk som har peiling 0 Siter
Gjest Sjekk medisinskapet? Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Bruker du noen form for medisiner? Noe for depresjon eller lignende? Medisiner i den kategorien KAN gi det. Sarotex, for eksempel. Men også andre. Selv har jeg måtte bytte preparat tre ganger, fordi de gir meg feber. I mange måneder visste vi imidlertid ikke hva som ga feberen, ettersom den ikke kom med det samme jeg startet på medisinene. Det kom først når jeg økte dosen fra en til to tabletter pr dag, men da var det jo ingen som så den lille økningen i forbindelse med feberen som kom. Bivirkningene med feber av medisiner mot depresjon er sjelden, legen min hadde bare hatt EN pasient tidligere med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.