Ulv I Faarikaal Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Dessverre er det fulle folk og/eller barn her som ikke kan la være å kødde med oss. Siden DOL blander proporsjonale og ikke-proporsjonale skriftyper må vi leve med denne frustrasjonen så lenge ingen i systemavdelingen hos DOL gidder rette denne "snag'en". 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Skrevet 19. mai 2003 Tallet 1-en er også lik liten L eller stor I som i Ingar. 0 Siter
Gjest lznogood Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Etter dette er det jo ikke råd og vite hva som er skrevet av hvem? Sikkert flere som har visst om dette lenge. :-( 0 Siter
Gjest tigertrolIet Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Tallet 1-en er også lik liten L eller stor I som i Ingar. Sikkert best og unngå alt med L i. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Etter dette er det jo ikke råd og vite hva som er skrevet av hvem? Sikkert flere som har visst om dette lenge. :-( You bet. Jeg har ledd meg skakk mange ganger. 0 Siter
Gjest tigertrolIet Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 You bet. Jeg har ledd meg skakk mange ganger. Men du kan jo bli fremstilt som en totalt tulling, men så er du nå søt da :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Men du kan jo bli fremstilt som en totalt tulling, men så er du nå søt da :-) Det verste er at heller ikke du er blitt spart, dessverre. Ondskap kjenner visst ingen grenser. *får litt tårer i øya nå* 0 Siter
nolte Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Etter dette er det jo ikke råd og vite hva som er skrevet av hvem? Sikkert flere som har visst om dette lenge. :-( Det er svært lenge siden jeg måtte registrere noite. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.