Gå til innhold

Fårikål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du fårikål?  Jeg syns det er veldig godt, og har tenkt å koke det nå på søndag.

Fårikålens dag var vel i går, men jeg syns det blir for mye styr å lage det på en hverdag.

Til dessert skal det være Tilslørte bondepiker, men det er så mektig at det får bli kveldsmat i stedet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, liker det veldig godt. Mannen liker det ikke så jeg gidder ikke lage det bare til meg. Så kjøper Fjordland sin et par ganger om høsten.

Skrevet

Nei absolutt ikke. Var fårikål her på sykehuset i går, men jeg fikk pai og salat. Mye bedre. 

Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Nei absolutt ikke. Var fårikål her på sykehuset i går, men jeg fikk pai og salat. Mye bedre. 

Jeg har skjønt at dette er en matrett som man enten liker veldig godt, eller ikke i det hele tatt :)

Og noen liker pinnekjøtt men ikke fårikål - det har jeg ikke helt skjønt.

Skrevet

Ja, liker fårikål. Men vi lager det ikke så ofte her hjemme nå lenger. Var mer da ungene vokste opp. Da pleide vi å ha det en gang utpå høsten ved disse tider. Pleide også å bli invitert på fårikål hos foreldrene mine, så vi fikk i oss fårikål to ganger. Noe mer enn det orket jeg ikke. 

Skrevet
Stikkelsbær skrev (12 minutter siden):

Jeg har skjønt at dette er en matrett som man enten liker veldig godt, eller ikke i det hele tatt :)

Og noen liker pinnekjøtt men ikke fårikål - det har jeg ikke helt skjønt.

Jeg liker pinnekjøtt. Det smaker jo ikke det samme i det hele tatt synes jeg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...