Jane Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Både i går og i dag har jeg prøvd å komme meg inn på DOL-galleriet (ja, man må jo følge med), men jeg kommer da fanken ikke inn. Får bare denne beskjeden: "Error Occurred While Processing Request" Noen? Min mailadr: [email protected] 0 Siter
Jane Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Takk skal du ha, vin. Det var visst bare jeg som hadde surra litt med adr. Typisk meg. *riste på huet* ;-) 0 Siter
Jane Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Har sendt mail ;o) Takk skal du ha, vin. Det var visst bare jeg som hadde surra litt med adr. Typisk meg. *riste på huet* ;-) - Jane 0 Siter
Jane Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Takk skal du ha, vin. Det var visst bare jeg som hadde surra litt med adr. Typisk meg. *riste på huet* ;-) - Jane Nå begynner jeg visst å surre i denne tråden også. *går og legger meg* 0 Siter
vin Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Takk skal du ha, vin. Det var visst bare jeg som hadde surra litt med adr. Typisk meg. *riste på huet* ;-) - Jane Fin hjemmeside du hadde forresten ! Og søte barn ;o) 0 Siter
Amiga Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Har sendt mail ;o) Kan jeg også få mail? Jeg har spurt Bassisten flere ganger nå uten å få svar. Mulig han ikke har lest det. :-) [email protected] 0 Siter
Bassisten Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Kan jeg også få mail? Jeg har spurt Bassisten flere ganger nå uten å få svar. Mulig han ikke har lest det. :-) [email protected] No såg eg det og mail er sendt. Det er forøvrig mykje enklare å få tak i meg pr mail enn på DOL. 0 Siter
Amiga Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 No såg eg det og mail er sendt. Det er forøvrig mykje enklare å få tak i meg pr mail enn på DOL. Jeg har mistet alt av mailadresser. :-( Brukte du den mailen som jeg la ut her eller teleline? 0 Siter
Bassisten Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Jeg har mistet alt av mailadresser. :-( Brukte du den mailen som jeg la ut her eller teleline? mailen her 0 Siter
vin Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Kan jeg også få mail? Jeg har spurt Bassisten flere ganger nå uten å få svar. Mulig han ikke har lest det. :-) [email protected] Yes ;o) http://ranglere.timekillers.net/galleri/ 0 Siter
Anki Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Yes ;o) http://ranglere.timekillers.net/galleri/ *dulte borti* pssst ... er visst ikke meninga at adressen til den sida skal legges ut her .. 0 Siter
Amiga Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Yes ;o) http://ranglere.timekillers.net/galleri/ Ups... adressen skal ikke legges ut her. ;-) 0 Siter
Zirine Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Ups... adressen skal ikke legges ut her. ;-) Hvorfor ikke - har ikke den siden passord? 0 Siter
Amiga Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Hvorfor ikke - har ikke den siden passord? Det var noe bråk om det en gang, tonie ga meg adressen og da tok han den ned for flere dager. 0 Siter
vin Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 *dulte borti* pssst ... er visst ikke meninga at adressen til den sida skal legges ut her .. Oisann....der gjorde jeg en diger tabbe (") 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.