Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både i går og i dag har jeg prøvd å komme meg inn på DOL-galleriet (ja, man må jo følge med), men jeg kommer da fanken ikke inn. Får bare denne beskjeden:

"Error Occurred While Processing Request"

Noen?

Min mailadr: [email protected]

Skrevet

Takk skal du ha, vin.

Det var visst bare jeg som hadde surra litt med adr. Typisk meg. *riste på huet*

;-)

Skrevet

Har sendt mail ;o)

Takk skal du ha, vin.

Det var visst bare jeg som hadde surra litt med adr. Typisk meg. *riste på huet*

;-)

- Jane

Skrevet

Takk skal du ha, vin.

;-)

- Jane

Nå begynner jeg visst å surre i denne tråden også.

*går og legger meg*

Skrevet

Takk skal du ha, vin.

;-)

- Jane

Fin hjemmeside du hadde forresten !

Og søte barn ;o)

Skrevet

Har sendt mail ;o)

Kan jeg også få mail? Jeg har spurt Bassisten flere ganger nå uten å få svar. Mulig han ikke har lest det. :-)

[email protected]

Skrevet

Kan jeg også få mail? Jeg har spurt Bassisten flere ganger nå uten å få svar. Mulig han ikke har lest det. :-)

[email protected]

No såg eg det og mail er sendt.

Det er forøvrig mykje enklare å få tak i meg pr mail enn på DOL.

Skrevet

No såg eg det og mail er sendt.

Det er forøvrig mykje enklare å få tak i meg pr mail enn på DOL.

Jeg har mistet alt av mailadresser. :-( Brukte du den mailen som jeg la ut her eller teleline?

Skrevet

Jeg har mistet alt av mailadresser. :-( Brukte du den mailen som jeg la ut her eller teleline?

mailen her

Skrevet

Ups... adressen skal ikke legges ut her. ;-)

Hvorfor ikke - har ikke den siden passord?

Skrevet

Hvorfor ikke - har ikke den siden passord?

Det var noe bråk om det en gang, tonie ga meg adressen og da tok han den ned for flere dager.

Skrevet

*dulte borti* pssst ... er visst ikke meninga at adressen til den sida skal legges ut her ..:)

Oisann....der gjorde jeg en diger tabbe (")

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...