Gå til innhold

Bleking av "bart", permanent fjerning....

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har fått bleket hårene på overleppa et par ganger hos frisør....

Men er dette noe en kan gjøre på egenhånd?

Hvor får en i så fall kjøpt bleke middel?

Noen som har noen erfaringer med å få hårene permanent fjernet?

Metode? Resultat?

Fint om noen har noen råd...

Er lei av mørke hår på overleppa....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105747-bleking-av-bart-permanent-fjerning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Jeg har gått to behandlinger på en klinikk hvor de "brenner" hårsekkene bort med lys.

Dette koster 800 for hver gang, resultatet skal være permanent. Neste uke begynner jeg på leggene!

mvh

Hvor mye vil det koste å fjerne hår fra legger?

Vurderer å fjerne håret under armene, hvor mye tror du det vil koste? Og er det permanent? Må man brenne de flere ganger?

Takker for svar

Hvor mye vil det koste å fjerne hår fra legger?

Vurderer å fjerne håret under armene, hvor mye tror du det vil koste? Og er det permanent? Må man brenne de flere ganger?

Takker for svar

Å fjerne hårene på leggene vil koste vel 4.000 kr, mulig jeg trenger en behandling til, men etter det skal det være endelig!

Jeg vet ikke om jeg hadde turd å fjerne hårene under armene, huden virker mer sensibel der, men dette vet de alt om på klinikken. Jeg kan tenke meg at prisen villle blitt midt mellom overleppen og leggene. altså ca. 2.000

mvh

Gjest papirtiger

Å fjerne hårene på leggene vil koste vel 4.000 kr, mulig jeg trenger en behandling til, men etter det skal det være endelig!

Jeg vet ikke om jeg hadde turd å fjerne hårene under armene, huden virker mer sensibel der, men dette vet de alt om på klinikken. Jeg kan tenke meg at prisen villle blitt midt mellom overleppen og leggene. altså ca. 2.000

mvh

Okey...2000... Var kanskje litt dyrt. Men tusen takk for svar :)

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest slitern

Laser skal gi god effekt på mørke hår på lys hud. Elektrolyse skal også fjerne hår permanent, men du bør gå til noen som kan dette fordi det avhenger veldig av hvor flinke de som gjøre det er. Napping gjør bare vondt verre. Voksing eller hårfjerningskrem er vel bedre. Hvis du ønsker permanent hårfjerning ville jeg anbefale laser eller elektrolyse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...