Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Litt sterk i engelsk må man være og. http://www.hippy.freeserve.co.uk/profileq.htm 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg ble sangviniker.. Hvilket jeg tror stemmer ganske godt! Hva ble du? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Jeg ble sangviniker.. Hvilket jeg tror stemmer ganske godt! Hva ble du? Sangviniker, hva er det ? Dritten hengte seg opp, en kompis har pella på kassa for å gjøre ting bedre, men den er verre. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Sangviniker, hva er det ? Dritten hengte seg opp, en kompis har pella på kassa for å gjøre ting bedre, men den er verre. En av fire personelighetstyper.. En har sangvinikeren, melankolikeren, flegmatikeren og kolerikeren.. Testen går ut på å finne ut hvilken av disse fire en passer inn under.. Min stemte forbausende godt. Men jeg hadde gjettet på sangviniker uten å ta testen.. Prøv igjen, den var ganske morsom..) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Jeg ble sangviniker.. Hvilket jeg tror stemmer ganske godt! Hva ble du? Your personality can best be described as choleric. You are the extrovert, the doer and the optimist. 0 Siter
favn Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 There are four personality profiles within which everyone can be grouped ... Choleric: The extrovert, the doer and the optimist. Melancholic: The introvert, the thinker and the pessimist. Phlegmatic: The introvert, the watcher and the pessimist. Sanguine: The extrovert, the talker and the optimist Your personality can best be described as sanguine. You are the extrovert, the talker and the optimist. 0 Siter
monsina Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 A phlegmatic personality... - what else is new..? (ganske treffende for min del) "introvert, pessimistic watcher" *s* Akkurat ja. Litt å jobbe med! 0 Siter
Retz Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Kolerisk?! Jeg er da for faen ikke kolerisk. :fres: 0 Siter
shecat Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Your personality can best be described as choleric. You dislike tears and emotions and are generally unsympathetic. Det er meg... Jævla bitch! 0 Siter
sherlock Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Denne testen påstod at jeg noen ganger kunne være ertende, sarkastisk, sta og vanskelig å motivere. Bare tullball selvfølgelig, selv om jeg husker såvidt å ha krysset ut noe lignende på svaralternativene. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Skrevet 20. mai 2003 Denne testen påstod at jeg noen ganger kunne være ertende, sarkastisk, sta og vanskelig å motivere. Bare tullball selvfølgelig, selv om jeg husker såvidt å ha krysset ut noe lignende på svaralternativene. He-he 0 Siter
Bassisten Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Eg er flegmatisk. Vil seia at testen scora ca 70% på meg, men bomma totalt på dei siste 30%. 0 Siter
Gjest soIeiI Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Your personality can best be described as sanguine. You are the extrovert, the talker and the optimist. (Jeg syns ikke det stemte _så_ godt, føler jeg er mer stille av meg.) 0 Siter
Nathalie Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Jeg er introvert og pessimistisk! Testen var pIssimistisk, bare tull. ;o) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Skrevet 21. mai 2003 Jeg er introvert og pessimistisk! Testen var pIssimistisk, bare tull. ;o) Ikke la deg påvirke ! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.