Gå til innhold

Hva kan det være,Moen?


jannet

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet til deg flere ganger og takker for tydelige svar.Nå har det seg sånn at jeg er en jente på 22år og vi prøver å bli gravide.Jeg sluttet på pillen feb/mars(etter ca8-9år).Har uregelmessige sykluser fra 30-50 dager.Har fått vondt i brystene,væske, og er kvalm nesten hele tiden.Legen min tok for 3 uker siden hormonprøver som i dag sier er helt fine. Hvorfor går jeg da og er "småsyk"-jeg kjenner jo kroppen min og den er helt i ulage.Har bla. vært hjemme i 2 dager fra jobb nå pga kvalme.Vet du hva som kan være årsaken eller neste steg hos legen?Jeg måtte selv kontakte henne for å få svar på disse prøvene, jeg måtte også selv be om at disse prøvene ble tatt. Hva er det neste jeg skal be om? Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har skrevet til deg flere ganger og takker for tydelige svar.Nå har det seg sånn at jeg er en jente på 22år og vi prøver å bli gravide.Jeg sluttet på pillen feb/mars(etter ca8-9år).Har uregelmessige sykluser fra 30-50 dager.Har fått vondt i brystene,væske, og er kvalm nesten hele tiden.Legen min tok for 3 uker siden hormonprøver som i dag sier er helt fine. Hvorfor går jeg da og er "småsyk"-jeg kjenner jo kroppen min og den er helt i ulage.Har bla. vært hjemme i 2 dager fra jobb nå pga kvalme.Vet du hva som kan være årsaken eller neste steg hos legen?Jeg måtte selv kontakte henne for å få svar på disse prøvene, jeg måtte også selv be om at disse prøvene ble tatt. Hva er det neste jeg skal be om? Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvilke prøver ble tatt?

Uansett, med så lange syklus'er synes jeg du skal prøve eggløsningsstimulasjon med clomivid/pergotime. Ofte må man henvises til gynekolog som best kan kontrollere en slik behandling. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvilke prøver ble tatt?

Uansett, med så lange syklus'er synes jeg du skal prøve eggløsningsstimulasjon med clomivid/pergotime. Ofte må man henvises til gynekolog som best kan kontrollere en slik behandling. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...