Gjest SierDuDet Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Det nicket jeg, nolte, undertegner med her skulle bevise dette faktum. 0 Siter
nolte Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Har du signert noen innlegg med fawn? NIX. Jeg syns ærlig talt ikke denne "bakveien" for å forfalske nick er spesielt staselig... 0 Siter
favn Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 NIX. Jeg syns ærlig talt ikke denne "bakveien" for å forfalske nick er spesielt staselig... Ok. Jeg tror deg. Det jeg derimot er sikker på er at 'fawn' o.a. stammer fra forrvirrede sjeler. Folk flest har mye annet å foreta seg på fritiden liksom... 0 Siter
nolte Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Ok. Jeg tror deg. Det jeg derimot er sikker på er at 'fawn' o.a. stammer fra forrvirrede sjeler. Folk flest har mye annet å foreta seg på fritiden liksom... Det er mange som liker å kødde litt, uten dermed å være "forvirrede sjeler".. 0 Siter
mysteria Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Det er mange som liker å kødde litt, uten dermed å være "forvirrede sjeler".. Greid å tulle, bare det ikke går vondt utover noen. ) 0 Siter
favn Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Det er mange som liker å kødde litt, uten dermed å være "forvirrede sjeler".. Det er jeg ikke like sikker på som deg. 0 Siter
nolte Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Det er jeg ikke like sikker på som deg. Du vet vel kanskje best selv, om du har noen uvenner som vil "ta" deg...? Jeg syns forøvrig det er greit å skille favn og fawn. Tror ikke du skal overdrive betydningen av dette. 0 Siter
favn Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Du vet vel kanskje best selv, om du har noen uvenner som vil "ta" deg...? Jeg syns forøvrig det er greit å skille favn og fawn. Tror ikke du skal overdrive betydningen av dette. Det dukket faktisk opp et nick forleden som sa ting jeg ikke skjønte noe av, men som åpenbart handlet om at noen (jeg) skulle 'tas'. Så ja, det er minst _en_ galning her Jaja, han kan jo ikke komme ut gjennom skjermen, så det er selvfølgelig meningsløst å bli redd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.