Gå til innhold

Spiser du middag alene...

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

... hver dag, eller har du noen å dele den med.

Er ikke sikkert du spiser middag HVER dag engang kanskje... ;)

Skrevet

Jeg og ungene spiser middag sammen hver dag.

Mannen spiser på jobben , fordi han jobber mye...

Skrevet

På hverdagene spiser jeg middag med barna mine, min kjære er aldri hjemme til middag. Ungene har en del fritidsaktiviteter, og jeg synes det er greit at de spiser middag før de går ut igjen.

I helgene spiser alle sammen.

mvh

Skrevet

Jeg spiser middag alene hver dag man-fre, ungene spiser middag på skolen og mannen spiser enten for seg selv eller hos faren.

Skrevet

Jeg spiser middag alene hver dag man-fre, ungene spiser middag på skolen og mannen spiser enten for seg selv eller hos faren.

Oi, det hørtes ni-trist ut.. :-/

Good Golly!
Skrevet

Jeg og ungene spiser middag sammen hver dag.

Mannen spiser på jobben , fordi han jobber mye...

Når trening e.l. ikke kommer i veien, lager og spiser kjæresten min og jeg middag sammen.

serendipity
Skrevet

Stort sett med samboeren og sønnen vår hver dag.

Skrevet

de fleste dagene spiser vi sammen, selv om nok kan hoppe over noen ukedager pga trening og sånnt men vi spiser da fordet selv om det blir litt lettvint noen ganger. på helgene spiser vi alltid sammen.

Skrevet

Siden jeg bor alene spiser jeg stort sett alene, men som du sier har jeg ikke middag hver dag.

Skrevet

Oi, det hørtes ni-trist ut.. :-/

Jeg er så vant til det at jeg bryr meg ikke lenger, ser på TV, surfer eller leser mens jeg spiser. :-)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, ganske ofte. Typen er borte ettermiddag/kveld..

Men vi spiser noen ganger sammen i helgene..

Har dessuten ikke middag hverdag..

Skrevet

Aldri. Jeg spiser bare middag når jeg har noen å dele den med.

Skrevet

De gangene jeg spiser middag er det som regel sammen med mannen min og sønnen min :) Syns det er pyton å spise middag uten å ha noen å spise sammen med. Men jeg spiser ikke middag hver dag.

hare1365380455
Skrevet

Jeg spiser middag sammen med mann og barn. Før da jeg var alene ble det sjelden god middag... I dag blir det bare pølser i pølsebrød, da. Godt og enkelt når man har det travelt!

Gjest leste mye før
Skrevet

Jeg er så vant til det at jeg bryr meg ikke lenger, ser på TV, surfer eller leser mens jeg spiser. :-)

Nå spiser jeg jo sammen med mannen min og eldste datteren vår, men før likte jeg godt å se tv/lese mens jeg spiste.. Savner litt det, altså!

Skrevet

Spiser som regel med mann og barn..

Middag må vi ha hver dag, ellers så maser barna og blir sure..

:o)

Skrevet

Spiser middag hver eneste dag, sammen med samboeren min (og pusen).

Skrevet

Jeg spiser omtrent aldri middag. Jeg lager til ungene, og det hender at jeg spiser noen av restene etter minsta. Det blir som regel litt igjen på fatet hennes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...